Д 71 Доценко, Л. Л. Вивчення контроверсійних питань історії в школі [Текст] / Л. Л. Доценко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 10/11. - С. 2-5. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання історії в школі--окремі теми Кл.слова (ненормовані): національне державотворення -- контроверсійні питання історії -- вивчення історії в школі -- багатоперспективність змісту шкільної історії -- аналіз суперечливих історичних поцесів Анотація: В статті піднімається питання про те, що шкільний курс історії є першоосновою формування підвалин об’єктивного аналізу нашого минулого та ров’язання контроверсійних питань історії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 93 Курин, М. М. Про що й про кого розповідає історія [Текст] : вступ до історії. 5 клас / М. М. Курин> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1/2. - С. 47-49. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Викладання історії в школі--уроки історії в 5 кл.--вступ до історії Кл.слова (ненормовані): вступ до історії -- урок-змагання -- вивчення історії в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |