П 51 Полковенко, Тарас. Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 9. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама Кл.слова (ненормовані): книжкові видання -- газетно-журнальні видання -- видавнича продукція -- реклама -- цільова аудиторія -- видавнича справа -- видавничий бізнес Анотація: У статті йдеться про методи реклами, покликані забезпечити стимулювання інтересу читачів до новітніх українських книжкових і газетно-журнальних видань, а також про принципи просування друкованої продукції до цільової аудиторії. Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |