Кардаш, Тетяна.
    Types of Intelligence: Aren't We Amazing? [Текст] : 9 - 10 класи / Т. Кардаш // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 57-63.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки
   Уроки англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- інтелект -- види інтелекту -- геніальність -- монологічне мовлення
Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Види інтелекту: Хіба ми не геніальні?" для учнів 9-10 класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


88.37
Г 67


    Горбунова, В. В.
    Ціннісно-рольові засади особистісного успіху у командній діяльності [Текст] / В. В. Горбунова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 19-24.
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
   ціннісні орієнтації

Кл.слова (ненормовані):
командна взаємодія -- форми інтелекту -- види інтелекту


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Рябушенко, Олена.
    Літня мовна школа, заснована на теорії множинного інтелекту Говарда Гарднера / О. Рябушенко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 11-21.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання англійської мови в школі--літня мовна школа
   Інтелект--теорія множинного інтелекту--психологія

Кл.слова (ненормовані):
літня мовна школа -- іншомовна комунікативна компетенція -- англійська мова -- інтелект -- види інтелекту -- вербально-лінгвістичний інтелект -- логіко-математичний інтелект -- візуально-просторовий інтелект -- кінестетичний інтелект -- музичний інтелект -- міжособистісний інтелект -- внутрішньоособистісний інтелект -- натуралістичний інтелект -- екзистенціальний інтелект -- психологія
Анотація: Мета статті: вдосконалювати іншомовну комунікативну компетенцію учнів у рамках літньої мовної школи.


Дод.точки доступу:
Гарднер, Говард (американський психолог ; 1943 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)