74
К 32


    Квас, Олена Валеріївна.
    Дитиноцентризм через призму гуманітарних досліджень / О. В. Квас // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74
Рубрики: Дитинство
   розвиток дитини

   Виховання дитини

   методологія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
наукові погляди на дитину -- тематика дитинства -- моделі дитинства -- виховна практика -- вікова періодизація дитинства
Анотація: У статті проаналізовано погляди на дослідження дитини та дитинства, що мають свою динаміку, виростають з певних суспільних і культурних контекстів, утворюючи науково-пошукові напрями. Адже зі зміною моделі дитини і дитинства змінюються й концепції та методи виховання, виховна практика, методологія дослідження, а також різні нарації дитинства.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 28-33. - Продовження. Початок: 2012. - № 2.
ББК 74.202
Рубрики: навчання особистісно орієнтоване
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- педагогічна практика -- види навчання -- когнітивна практика -- емоційно-ціннісна практика -- практика самовизначення -- практика самореалізації особистості -- суб’єктна практика -- валеологічна практика -- виховна практика -- практика індивідуального вибору -- креативна практика -- особистісна модель -- розвивальна модель -- активувальна модель -- формувальна модель -- вільна модель
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються сучасні моделі педагогічної практики та види навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)