Кравченко, Тетяна. Соціально-розвивальний відеопроект "Я сам" / Т. Кравченко, Ольга Каракулова, О. Андрійчук> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 9. - С. 65-72 : фотогр. Рубрики: Дошкільне виховання--соціальне виховання Кл.слова (ненормовані): відеопроект -- відеозйомка -- адаптація -- психолого-педагогічна відеотека -- духовно-моральне виховання -- навички самообслуговування -- правила культурної поведінки Анотація: У статті йдеться про соціально-розвивальний відеопроект "Я сам", що дає змогу поєднати зусилля сім'ї та дошкільного закладу, спрямовані на розвиток особистості дитини, її комунікативних умінь, ініціативності, самостійності, а також - розкрити індивідуальність дитини в різних соціальних ситуаціях. Дод.точки доступу: Каракулова, Ольга; Андрійчук, Ольга Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Сергійчук, Наталія. Чи можна проводити фото-, відеозйомку в закладі освіти [Текст] / Н. Сергійчук> // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 10. - С. 40-43. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--управління Кл.слова (ненормовані): відеозйомка в закладі освіти -- фотозйомка в закладі освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, Катерина. Особливості побутування фото- та відеозйомки у традиційному й сучасному весіллі та інноваційно-технологічні формати проведення шлюбних церемоній [Текст] / К. Бех> // Народна творчість та етнологія : Національна академія наук України, Інситут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського, Міжнародна асоціація українських етнологів. - 2020. - N 4. - С. 66-74. . - ISSN 0130-6936 Рубрики: Етнографія України--весільна обрядовість Кл.слова (ненормовані): фотографія -- відеозйомка -- фоторепортаж -- фотоальбом -- відеотрансляція -- онлайн-весілля -- шлюбні церемонії Анотація: Основним джерелом для написання праць шлюбно-обрядової тематики слугує текстова й аудіофіксація інформації від учасників та очевидців весільного дійства. Унаслідок технічного прогресу з’явилися нові засоби збереження та відтворення історичної дійсності – фотографії та відеозаписи. Вони як джерела притягують наукову увагу етнологів, істориків, соціологів, антропологів та культурологів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |