Г 54 Глинський, Я. М. Сім способів програмування у середовищі VBA [Текст] / Я. М. Глинський, В. А. Ряжська> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 21-25. Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Програмування Кл.слова (ненормовані): процедурне програмування -- візуальне програмування -- об’єктне програмування Анотація: У статті на базі двох парадигм програмування: процедурного і об’єктно-орієнтованого - розглядається сім способів створення програм у середовищі Visual Basic for Applications (VBA) з дотриманням структурного і модульного стилів програмування. Дод.точки доступу: Ряжська, В. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 54 Глинський, Ярослав Миколайович. Неперервність і наступність навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах [Текст] / Ярослав Миколайович Глинський, В. А. Ряжська> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 3-7. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ--неперервність і наступність в навчанні Викладання інформатики в школі--неперервність і наступність в навчанні Кл.слова (ненормовані): навчання інформатики -- неперервність і наступність навчання -- інформаційно-алгоритмічний підхід -- моделювання -- алгоритмізація -- об’єктно-орієнтоване проектування і програмування -- візуальне програмування -- різнорівневе навчання -- вирівнювальне навчання Анотація: Мета статті - обгрунтувати і популяризувати підхід до навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах, який гнучно використовує переваги інформаційно-технологічного і математично-алгоритмічного підходів і названий як інформаційно-алгоритмічний підхід. Дод.точки доступу: Ряжська, Вікторія Анатоліївна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондар, Я. С. Новий підхід до постановки завдань та пояснення їх розв’язків у середовищі візуального програмування Lazarus [Текст] / Я. С. Бондар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 8-15. Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): візуальне програмування -- об’єктивно-орієнтоване програмування Анотація: У статті запропоновано новий спосіб постановки завдань та пояснення їх розв‘язків у середовищі візуального програмування. Практика показує, що використання такого наочного подання умови задачі й пояснення її розв‘язку сприяє кращому усвідомленню учнями суті завдання і глибшому розумінню логіки майбутнього проекту. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
М 14 Майборода, Олена Олексіївна. Застосування відеофрагментів у процесі вивчення алгоритмічних конструкцій у середовищі візуального програмування [Текст] / О. О. Майборода> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 38-43.
Кл.слова (ненормовані): навчальне відео -- навчальний проет -- циклічний алгоритм -- обчислення суми -- інтерфейс проекту -- ефективність уроку -- візуальне програмування -- Lazarus -- CamStudio Анотація: У статті розглядаються особливості втілення базових алгоритмічних конструкцій у середовищі Lazarus при вивченні розділу "Основи алгоритмізації та програмування" учнями 8-11 класів. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Г 54 Глинський, Ярослав Миколайович. VBA як об’єкт вивчення і засіб діяльності у компетентісно орієнтованому навчанні інформатики [Текст] / Ярослав Миколайович Глинський, В. В. Лапінський, В. А. Ряжська> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 42-50. - Бібліогр.: 18 назв
Кл.слова (ненормовані): інформатична компетентність -- алгоритмізація -- об’єктно-орієнтоване програмування -- візуальне програмування -- профільне програмування -- компетентнісні підходи Анотація: У статті подано результати аналізу досвіду навчання інформатики, зокрема - навчання кодування алгоритмів різними мовами програмування і в різних середовищах програмування. Привертається увага до мови Visual Basic, зокрема, Visual Basic for Applications (VBA), і демонстрування її ефективноговикористання для розв’язування типових навчальних і практичних задач. Дод.точки доступу: Лапінський, Віталій Васильович; Ряжська, Вікторія Анатоліївна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |