22.183.4р10
Г 54


    Глинський, Я. М.
    Сім способів програмування у середовищі VBA [Текст] / Я. М. Глинський, В. А. Ряжська // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 21-25.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування
   Програмування

Кл.слова (ненормовані):
процедурне програмування -- візуальне програмування -- об’єктне програмування
Анотація: У статті на базі двох парадигм програмування: процедурного і об’єктно-орієнтованого - розглядається сім способів створення програм у середовищі Visual Basic for Applications (VBA) з дотриманням структурного і модульного стилів програмування.


Дод.точки доступу:
Ряжська, В. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.183.4р10
Г 54


    Глинський, Ярослав Миколайович.
    Неперервність і наступність навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах [Текст] / Ярослав Миколайович Глинський, В. А. Ряжська // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 3-7. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 22.183.4р10 + 22.183.4р30
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ--неперервність і наступність в навчанні
   Викладання інформатики в школі--неперервність і наступність в навчанні

Кл.слова (ненормовані):
навчання інформатики -- неперервність і наступність навчання -- інформаційно-алгоритмічний підхід -- моделювання -- алгоритмізація -- об’єктно-орієнтоване проектування і програмування -- візуальне програмування -- різнорівневе навчання -- вирівнювальне навчання
Анотація: Мета статті - обгрунтувати і популяризувати підхід до навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах, який гнучно використовує переваги інформаційно-технологічного і математично-алгоритмічного підходів і названий як інформаційно-алгоритмічний підхід.


Дод.точки доступу:
Ряжська, Вікторія Анатоліївна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.183.4р10
Б 81


    Бондар, Я. С.
    Новий підхід до постановки завдань та пояснення їх розв’язків у середовищі візуального програмування Lazarus [Текст] / Я. С. Бондар // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 8-15.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування
Кл.слова (ненормовані):
візуальне програмування -- об’єктивно-орієнтоване програмування
Анотація: У статті запропоновано новий спосіб постановки завдань та пояснення їх розв‘язків у середовищі візуального програмування. Практика показує, що використання такого наочного подання умови задачі й пояснення її розв‘язку сприяє кращому усвідомленню учнями суті завдання і глибшому розумінню логіки майбутнього проекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


37.016:004
М 14


    Майборода, Олена Олексіївна.
    Застосування відеофрагментів у процесі вивчення алгоритмічних конструкцій у середовищі візуального програмування [Текст] / О. О. Майборода // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 38-43.
УДК
Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування
Кл.слова (ненормовані):
навчальне відео -- навчальний проет -- циклічний алгоритм -- обчислення суми -- інтерфейс проекту -- ефективність уроку -- візуальне програмування -- Lazarus -- CamStudio
Анотація: У статті розглядаються особливості втілення базових алгоритмічних конструкцій у середовищі Lazarus при вивченні розділу "Основи алгоритмізації та програмування" учнями 8-11 класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


373.5:004
Г 54


    Глинський, Ярослав Миколайович.
    VBA як об’єкт вивчення і засіб діяльності у компетентісно орієнтованому навчанні інформатики [Текст] / Ярослав Миколайович Глинський, В. В. Лапінський, В. А. Ряжська // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 42-50. - Бібліогр.: 18 назв
УДК
Рубрики: Викладання інформатики в школі--інформатичні компетентності
Кл.слова (ненормовані):
інформатична компетентність -- алгоритмізація -- об’єктно-орієнтоване програмування -- візуальне програмування -- профільне програмування -- компетентнісні підходи
Анотація: У статті подано результати аналізу досвіду навчання інформатики, зокрема - навчання кодування алгоритмів різними мовами програмування і в різних середовищах програмування. Привертається увага до мови Visual Basic, зокрема, Visual Basic for Applications (VBA), і демонстрування її ефективноговикористання для розв’язування типових навчальних і практичних задач.


Дод.точки доступу:
Лапінський, Віталій Васильович; Ряжська, Вікторія Анатоліївна

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)