Зеленков, Анатолій Ізотович (Білорусь). Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 24-37. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Філософія--соціокультурні функції--соціальні функції Філософські дисципліни--методика викладання--вища школа Викладання філософії у ВНЗ Кафедра філософії та соціології Білорусь--освіта--вища освіта Кл.слова (ненормовані): глобалізація -- освіта -- університет -- гуманітарна освіта -- культура -- цінності -- філософія -- соціально-гуманітарна освіта -- образи філософії -- філософська освіта -- вища школа -- викладання філософії -- соціокультурні функції філософії -- філософські дисципліни -- методика викладання -- соціальні функції філософії -- ціннісна революція Анотація: Автор статті розуміє філософію як одну з найнеобхідніших форм духовного досвіду, підкреслює смислотворчу роль філософії в системі сучасної соціально-гуманітарної освіти. Пропонується програма реформування філософської освіти студентів. Обґрунтовується комплексна трирівнева модель викладання курсу філософії для студентів, магістрантів і аспірантів, яка спирається на досвід викладання філософії у Білоруському державному університеті. -------------------- Автор статьи понимает философию как одну из наиболее востребованных форм духовного опыта, подчеркивает смыслообразующую роль философии в системе современного социально-гуманитарного образования. Предлагается программа реформирования философского образования студентов. Обосновывается комплексная трехуровневая модель преподавания курса философии для студентов, магистрантов и аспирантов, которая опирается на опыт преподавания философии в Белорусском государственном университете. Дод.точки доступу: Білоруський державний університет (м. Мінськ, Білорусь) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-49 Чернуха, Н. М. До питань інтеграції в сучасній освіті [Текст] / Н. М. Чернуха> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 3. - С. 27-32. Рубрики: освіта інтегрована Кл.слова (ненормовані): комунікація -- толерантність -- гуманітарна освіта -- навчання -- виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-98 Зюзіна, Т. Потенціал гуманітарних дисциплін у формуванні світоглядних позицій студентства [Текст] / Т. Зюзіна> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 1. - С. 41-47. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Навчання студентів--культурологічна підготовка Навчання студентів--формування світоглядних позицій Кл.слова (ненормовані): світоглядні позиції студентів -- культурологічна підготовка -- курс "Етика" -- курс "Культурологія" -- курс "Релігієзнавство" -- гуманітарна освіта -- гуманізація освіти Анотація: Розкриваються особливості формування світоглядних позицій студентів у світовій практиці університетської освіти у нових соціокультурних умовах гуманітарної культурологічної підготовки у вищих навчальних закладах. Проаналізовано зміст культурологічних курсів "Культурологія", "Етика", "Релігієзнавство", шляхи його модернізації, адекватні новим тенденціям соціального життя. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 24 Барановська, Олена Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Олена Барановська> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--гуманітарна освіта Освіта--компетентнісний підхід у навчанні--наукові дослідження Кл.слова (ненормовані): фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- гуманітарна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність (визначення) -- компетенція (визначення) -- українські науковці про компетентність Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
К 33 Кебуладзе, Вахтанг. Феноменологія і герменевтика у структурі філософської і гуманітарної освіти [Текст] / В. Кебуладзе> // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2013. - N 5. - С. 51-59 Рубрики: Філософія--герменевтика Філософія--феноменологія Кл.слова (ненормовані): філософська освіта -- гуманітарна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 65 Войдило, Ян. Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів [Текст] / Я. Войдило> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - N 4. - С. 61-66. Рубрики: Підготовка майбутніх інженерів--світоглядна орієнтація Кл.слова (ненормовані): інженерна освіта -- гуманітарна освіта -- світоглядна орієнтація інженерів -- підготока інженерів-технологів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 65 Ціннісні орієнтири навчально-виховного процесу у позашкільних навчальних закладах [Текст] : методичний посібник / [А. Е. Бойко та ін. ; за ред. В. В. Мачуського] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - К. : Артмедіа прінт, 2017. - 271, [1] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Літ. в кінці розд. - Дод.: с. 109-270. - Літ.: с. 271. - ISBN 978-966-97453-8-5 : 133.34 грн.
РУБ 373.04(07) Рубрики: Позанавчальна виховна робота--Навчальні видання Позашкільна освіта Навчально-виховний процес Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- навчальні програми -- дитячі гуртки -- соціальна реабілітація -- гуманітарна освіта Анотація: До посібника увійшли навчальні програми з позашкільної освіти для різних напрямів, зокрема, для гуртків соціально-реабілітаційного, художньо-естетичного, декоративно-ужиткового, гуманітарного напрямів. Дод.точки доступу: Бойко, А. Е.; Корнієнко, Анна Володимирівна; Литовченко, Олена Віталіївна; Любич, О. І.; Мачуський, Валерій Віталійович \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут проблем виховання Примірників всього: 10 ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (2), аб (4) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (2), аб (4) |