С 47 Слесик, Катерина. Розвиток етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів як дидактична категорія / К. Слесик> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 10-13. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Учні--культура учнів--етична культура учнів Дидактика--дидактичні категорії Моральне виховання дітей Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): етика -- етична культура -- гуманітарні предмети -- дидактичні категорії -- основна школа -- моральний розвиток -- культура учнів -- етична культура учнів Анотація: У статті розглянуто дефініції основних понять, що стосуються проблеми формування етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів, обгрунтовано необхідність використання системи предметів гуманітарного блоку з метою вирішення завдань дослідження. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 56 Ковмір, Олена. Особливості структурно-функціональної організації музичного мислення підлітків / О. Ковмір> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 18-23. - Бібліогр.: 21 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Музика--методика викладання--музичне мислення Естетичне виховання школярів Кл.слова (ненормовані): мислення -- музичне мислення -- художнє виховання -- естетичне виховання -- художньо-естетичне виховання -- художньо-творча діяльність -- дидактика -- дидактичні категорії Анотація: У статті розкрито проблему формування музичного мислення підлітків. Структурно-функціональна організація музичного мислення розглядається як цілісна система, що функціонує в межах шести компонентів, інтеграція та реалізація яких забезпечують результативність цього процесу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |