Бірюков, М. Етнічні стилі дизайну інтер’єру [Текст] / М. Бірюков> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 51-55 Рубрики: мистецтво--стилі, направлення Кл.слова (ненормовані): дизайн інтер’єру Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ч-65 Чирчик, С. Оптимізаційна модель "Інтеграл компетентності дизайнера" [Текст] / С. Чирчик> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 2. - С. 59-94 : табл. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Освітні технології--професійна компетентність майбутніх дизайнерів Кл.слова (ненормовані): математична модель -- професійна компетентність -- уміння -- дизайн -- оцінка рівня професійної компетентності -- майбутні дизайнери інтер’єру -- дизайн інтер’єру Анотація: Представлена математична модель оцінки рівня професійної компетентності майбутніх дизайнерів інтер’єру, яка дає змогу оптимізувати ефективність професійної підготовки у ВНЗ. Наведено перелік виробничих функцій, типових завдань діяльності, зміст умінь та професійних комптенцій, якими мають володіти випускники ВНЗ за цим напрямом. Ця модель є універсальною, а тому може бути використана для інших напрямів підготовки шляхом заміни необхідних функціональних блоків. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-65 Чирчик, Сергій Васильович. Теоретичні і методичні основи формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з дизайну інтер’єру [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступекня доктора пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / С. В. Чирчик ; Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - 42 с. -
Кафедра педагогіки автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): дизайн інтер’єру -- професійна компетентність -- фахівці з дизайну інтер’єру Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |