С 61 Сомкова, О. Н. Программа "Детство". Образовательная ситуация - основная форма организации детской деятельности [Текст] / О. Н. Сомкова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 6. - С. 12-13. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--пізнавально-мовний розвиток Кл.слова (ненормовані): пізнавально-мовний розвиток -- організована освітня діяльність -- дитяча діяльність -- освітня діяльність в режимних моментах Анотація: У статті наводиться приклад системи освітніх ситуацій для реалізації теми "Літо - це маленьке життя" в подготовчій групі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 99 Дятленко, Н. Особистісно орієнтовану модель - у практику [Текст] : методичні рекомендації / Наталія Дятленко> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 7. - С. 7-11. Рубрики: Дошкільна освіта--особистісно-орієнтований підхід Дошкільне виховання--особистісно орієнтоване Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване виховання -- дитяча діяльність -- моніторинг прогресу дитини -- освітнє середовище ДНЗ Анотація: У статті викладено основні аспекти методики особистісно орієнтованої моделі освіти у дошкільних навчальних закладах. У світлі перебудови освіти на гуманістичних засадах надано практичні рекомендації та поради вихователям, з метою посилення акценту на вихованні юної особистості щасливою, активною, життєстойкою та високоморальною. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |