Т 69 Трифонова, Н. И. Комплексная система взаимодействия ДОУ и семьи по сопровождению детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Н. И. Трифонова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 8. - С. 43-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками Діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): психічний розвиток дитини -- корекційна педагогіка -- емоції -- фізична культура -- дитячо-батьківські групи -- ігротерапія Анотація: Автор статті розповідає про важливе значення взаємодії ДНЗ із сім’єю, та їхній вплив на формування особистості дитини з обмеженими можливостями здоров’я. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ю 83 Юрченко, Олена. Хочу до дитсадка, або Що таке дитячо-батьківські групи / О. Юрченко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 6. - С. 40-46 : фотогр. Рубрики: Адаптація--діти--дошкільний навчальний заклад Дошкільна освіта--адаптація дитини до ЗДО Кл.слова (ненормовані): адаптація дошкільників -- дошкільні навчальні заклади -- психолого-педагогічний супровід -- налагодження емоційного контакту -- дитячо-батьківські групи -- спільна діяльність Анотація: Стаття присвячена проблемі адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Висвітлено позитивний вплив на підготовку малюків до відвідування дитячого садка спільної діяльності дітей, батьків та педагогів у дитячо-батьківських групах. Наведено приклади ігор та вправ для дітей раннього віку та їхніх батьків в умовах роботи дитячо-батьківської групи. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |