Максимова, Н. Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Наталія Максимова, Людмила Порох> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 64-68. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Психологічна служба --загальноосвітня школа Стосунки--батьки--діти Школа і сім’я Кл.слова (ненормовані): дитячо-батьківські стосунки -- психологічна служба -- метод наслідків -- тренінгові заняття -- техніка "передавання відповідальності" Анотація: У статті розкрито досвід роботи педагогічного колективу та психологічної служби гімназії "Міленіум" № 318, яка спрямована на підвищення рівня психолого-педагогічної обізнаності батьків учнів, їх педагогічної культури з метою формування позитивних дитячо-батьківських стосунків у сім'ї. Дод.точки доступу: Порох, Людмила Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-40 Защиринская, О. В. Внутрисемейное общение детей с интеллектуальным недоразвитием [Текст] / О. В. Защиринская> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 63-67. Рубрики: Психологія сім’ї--внутрісімейне спілкування Психологія сім’ї--батьківсько-дитячі стосунки Психологія сім’ї--діти з вадами розвитку і батьки Кл.слова (ненормовані): дитячо-батьківські стосунки -- діти з інтелектуальними вадами -- стосунки батьків і дітей з вадами розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 12 Гавриш, Н. Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку? / Наталія Гавриш> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 4–10. - Зміст: Який простір раннього дитинства сьогодні ; Як створити територію щасливого життя для малюків.
Педагогічне спілкування--між вихавателями і вихованцями Дошкільна освіта в Україні--організація освіти Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- ранній вік -- раннє дитинство -- дитячо-батьківські стосунки -- розвиток -- дитинство -- міжособистісна взаємодія -- батьківські обов’язки -- освітній процес -- щасливе дитинство -- повага -- пізнання Анотація: У статті проаналізовано проблеми дошкільної освіти щодо раннього дитинства. Обгрунтовано необхідність модернізації змістово-процесуальних аспектів роботи груп раннього дининства. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Швед, Мар’яна. Особливості формування ранніх моделей прив’язаності у дітей з травматичним досвідом [Текст] / М. Швед> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2023. - N 2. - С. 194-203. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Дитяча психологія--дитячо-батьківські взаємини Кл.слова (ненормовані): комплексна травма -- дитячо-батьківські стосунки -- психологічна травма -- менталізація -- нейросеквенційний підхід в освіті Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |