Д 11 Дічек, Наталя Петрівна. Диференційований підхід до навчального процесу : спроба ретроаналізу / Н. П. Дічек> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 21 назв. Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р. Кл.слова (ненормовані): диференціація в освіті -- професіоналізація в освіті -- гендерний підхід -- конфесійність в освіті -- приватна ініціатива в освіті -- суспільно-педагогічні рухи Анотація: У статті обгрунтовано міркування про те, що диференціація в освіті у Російській імперії ХІХ ст. еволюціонувала від політико- й елітарно орієнтованих державних форм організації навчання молоді через виникненя суспільно та економічно вмотивованих їх різновидів (головне - навчальних закладів приватної форми власності) до створення часткових, зумовлених результатами психологічно-педагогічних досліджень і зміною парадигми ставлення до особистості, індивідуалізованих варіантів освітніх закладів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |