Гуріна, О. Робота з гіперактивними дітьми : Психологічна компетентність учителя [Текст] / О. Гуріна> // Психолог. - 2006. - N29(серпень). - С. 20-35
Рубрики: гіперактивні діти педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): ІМПУЛЬСИВНІСТЬ -- довільна увага -- АГРЕСИВНІСТЬ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Р 64 Розвиваємо увагу (завдання для старших дошкільників) [Текст]> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 1. - С. 54-58
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Дошкільна освіта--розвиток уваги Кл.слова (ненормовані): розвиток уваги -- довільна увага -- цікаві завдання -- підготовка до школи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 64 Розвиваємо увагу (завдання для старших дошкільників). Частина третя [Текст]> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 2. - С. 49-54
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Дошкільники--увага--розвиток Кл.слова (ненормовані): розвиток уваги -- довільна увага -- цікаві завдання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 90 Нурєєва, О. С. Що робити, якщо дитина неуважна на уроці? [Текст] / О. С. Нурєєва> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - Вкладка "Актуальні діалоги" № 5. С. 16/3-16/8. Рубрики: Педагогічна психологія Увага дитини Психічні процеси Кл.слова (ненормовані): довільна увага -- вправи -- завдання -- тренування уваги Анотація: Автор статті розкриває основні причини неуважності учнів на уроці та надає методи, за допомогою яких, можна привернути увагу учнів до навчальної діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 49 Поліщук, В. Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці / Валерій Поліщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 8–11. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- довільна увага -- концентрація уваги -- мимовільна увага -- стійкість уваги -- динамічний тип уваги -- молодші школярі Анотація: На емпіричному матеріалі в умовах спільного навчання шестирічних і семирічних дітей виявлено провідні динамічні типи уваги. Найрезультативнішим у молодшому шкільному віці – третій динамічний тип, власний дітям, які навчаються з шестирічного віку (орієнтовні межі: 6 років – 6 років 10 місяців). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |