Р 41 Репина, Н. А. Жизненный опыт старшеклассников в содержании экономического обучения [Текст] / Н. А. Репина> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 1. - С. 63-67. . - ISSN 0869-561Х Рубрики: Викладання економіки Кл.слова (ненормовані): економічна соціалізація дітей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 72 Антонова, Зінаїда Олександрівна. Соціально-психологічні особливості економічної соціал [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психол.наук. Спец. 19.00.05-соціальна психологія;психологія соціальної роботи / З. О. Антонова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України (Київ). - київ : НАН України, 2012. - 13 с. -
РУБ 88 Рубрики: Соціальна психологія Підлітковий вік--психологія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): соціалізація підлітків -- економічна соціалізація дітей Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ф 43 Фера, С. В. Соціально-психологічні особливості економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку [Текст] / С. В. Фера> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 27-34. Рубрики: Дошкільники--соціалізація Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): емпіричні дослідження -- економічна соціалізація дітей -- старший дошкільний вік Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-91 Зубіашвілі, Ірина. Основи економічної культури [Текст] : програма для молодших школярів / І. Зубіашвілі> // Психолог. - 2016. - N 15/16. - тематична вкладка. - С. 1-88. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Початкова школа--уроки “Основи економічної культури” Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): економічна соціалізація дітей -- економічна психологія Анотація: Курс “Основи економічної культури для молодших школярів” допоможе учням опанувати наупростіші економічні закони, за якими живуть люди, сім’ї, суспільство, держава, розвинути економічне мислення та виявити його в морально обгрунтованій поведінці. Матеріал програми адаптований для молодших школярів з урахуванням рівня математичної, загальногуманітарної та психологічної підготовки, а також специфіки дитячого сприйняття. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |