> Шифр: УГЖ-1/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Бабіченко, В. М. Зміни температури повітря на території України наприкінці XX та на початку XXI століття / В.М. Бабіченко, Н.В. Ніколаєва, Л.М. Гущина. - С.3-12 Яковенко, Є. В. Географічні аспекти інноваційних процесів у сфері туризму / Є.В. Яковенко, І.М. Яковенко. - С.39-43 Рутинський, М. Й. Місце географії туризму в структурі географічної науки, її гносеологічна сутність та основні міждисциплінарні напрями розвитку / М.Й. Рутинський. - С.44-47 Гетьман, В. І. Екотуризм на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду / В.І. Гетьман. - С.48-51 До 70-річчя П.Ф.Гожика. - С.64 До 70-річчя М.І.Фащевського. - С.65 До 70-річчя Я.С.Кравчука. - С.66 До 60-річчя В.В.Стецюка. - С.67 До 60-річчя Б.О.Вахрушева. - С.68 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гетьман, В. І. Екотуризм на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду [Текст] / В.І. Гетьман> // Український географічний журнал : Науково-теоретичний журнал. - 2007. - N4. - С. 48-51 . - ISSN 1561-4980 Рубрики: Туризм--екологічний туризм Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ГЕШ-1/2011/7/8 Журнал 2011р. N 7/8 Фаріон, Лідія. Навчальна ігрова діяльність на уроках географії / Л. Фаріон. - С.16-23. Власюк, Тетяна. Впровадження новітніх технологій на уроках економіки / Т. Власюк. - С.24-27. Підоріна, Людмила. Вплив рівня сформованості навчальної діяльності на зміст профільної освіти з географії / Л. Підоріна. - С.32-35. Супричов, Олексій. До питання формування географічних понять у школярів у курсі "Країнознавство" / О. Супричов. - С.36-37. Гетьман, Володимир. Печери природно-заповідного фонду, їх використання (екотуризм, оздоровлення, печерні монастирі) / В. Гетьман. - С.38-42. Кондратюк, Віталій. Мобільна комерція в Україні / В. Кондратюк. - С.43-44. Шевченко, Віктор. Боплан де Г. Л. - перший автор карт українських територій / В. Шевченко. - С.48-50. Про Україну і українців. - С.51-52. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 44 Гетьман, Володимир. Печери природно-заповідного фонду, їх використання (екотуризм, оздоровлення, печерні монастирі) [Текст] / В. Гетьман> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7/8. - С. 38-42. Рубрики: Фізична географія України--рельєф Кл.слова (ненормовані): карстовий рельєф -- спелеологія -- печерні монастирі -- карстові печери Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваль, Наталія. "Острів щастя" - архіпелаг Сокотра [Текст] / Н. Коваль> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2016. - N 9. - С. 35-37 Рубрики: Викладання географії в школі--країнознавство Ємен--географія Кл.слова (ненормовані): архіпелаг Сокотра -- екотуризм Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Е 45 Екологічне виховання чи екологічний туризм: що спочатку? [Текст]> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2016. - N 10. - Вкладка. Рубрики: Викладання географії в школі--екологічне виховання Туризм--екологічний туризм Туризм--шкільний туризм Кл.слова (ненормовані): шкільний туризм -- екологічне виховання -- екологічний туризм -- екотуризм Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Павлюченко, Тетяна. Екотур до озера Чеха : туристичний похід для дітей старшої групи та їхніх батьків [Текст] / Тетяна Павлюченко, Тетяна Трипольська> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 23-25 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): співпраця з батьками -- турпохід -- екотуризм -- краєзнавча робота Анотація: Подано приклад організації туристичного походу для дітей старшої групи та їхніх батьків. Мета прогулянки - вправляти дітей в умінні розрізняти найпоширеніші рослини (дерева) та тварин (риб, птахів) своєї місцевості; формувати елементарний екологічний світогляд; зміцнювати рухові навички та забезпечувати якість виконання основних рухів, загальнорозвивальних вправ; спонукати свідомо ставитися до власного здоров'я, зміцнювати його; сприяти становленню вміння дітей діяти в команді; прищеплювати навички природодоцільної поведінки; сприяти залученню батьків до спільної діяльності; розвивати швидкість, спритність; виховувати ціннісне ставлення до природи та ін. Дод.точки доступу: Трипольська, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |