М 29 Мартиросян, Б. П. Центры инновационного развития Российской академии образования / Б. П. Мартиросян, Н. Е. Рубцова, И. А. Шаповалова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 29-40. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--інновації в педагогіці Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки Кл.слова (ненормовані): Російська академія освіти (РАО) -- наукові установи РАО -- педагогічні лабораторії -- експериментальні навчальні заклади -- експериментальні майданчики -- експериментальні педагогічні майданчики -- дослідно-експериментальні роботи -- педагогічна інноватика -- метод експертних оцінок Анотація: У статті представлено інформаційно-аналітичний огляд досвіду апробації сучасних наукових досягнень на 385 експериментальних майданчиках РАО. Дод.точки доступу: Рубцова, Н. Е.; Шаповалова, И. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 19 Назавжди в когорті будівничих нової школи [Текст] : пам’яті Валерія Письменного> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 71 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): навчально-виховні комплекси -- керівники -- експериментальні навчальні заклади -- Заслужений вчитель України -- українські педагоги Дод.точки доступу: Письменний, Валерій Борисович (заслужений учитель України, директор Навчально-виховного об'єднання № 136 "Класична гімназія ім. Кирила і Мефодія – початкова школа - дошкільний навчальний заклад – валеологічний центр" м. Дніпропетровська ; 1953–2016) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 68 Волченко, Л. П. Модель управління громадсько-активною школою / Л. П. Волченко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 71–77. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова (ненормовані): державно-громадське управління -- громадсько-активна школа -- управління закладом освіти -- модель управління закладом -- експериментальні навчальні заклади Анотація: У статті розглянута сутність та особливості впровадження державно-громадського управління середнім загальноосвітнім закладом на прикладі реалізації моделі громадсько-активної школи, описана модель структурно-громадського супроводу управління закладом. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |