Шульга, Р. Можливості реалізації смислового послання телепродукту / Раїса Шульга> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - Бібліогр.: с. 97-98. . - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціологія--засоби масової інформації--телебачення Засоби масової інформації (ЗМІ)--телебачення Кл.слова (ненормовані): особистісні смисли -- базові смисли -- моделі мистецтва -- художнє споживання -- подієвість -- надмірність -- художні пропозиції -- сприйняття -- масова культура -- телесеріали -- запінг Анотація: У статті розглядаються можливості сучасного телебачення щодо формування смислового поля аудиторії. Визначається низка чинників, які зумовлюють суспільні очікування і вимоги щодо моральної, етичної наповненості телепродукту. Аналізується місце смислів у житті сучасної людини як за наявності рефлексії та саморефлексії, так і за відсутності їх, коли йдеться про буденну свідомість. особливу увагу приділено, по-перше, реаліям, які визначають нинішній стан телемовлення, по-друге, можливостям реципієнта щодо власного керування процесом художнього споживання. Автор розкриває подієвості в стосунках людини і мистецтва та її вплив на формування смислових настанов в процесі споживання художнього твору, зокрема телепродукту. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |