С 81 Столяренко, Олена. Оптимізація процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини : пошук підходів / О. Столяренко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 7-13. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання учнів Гуманістичне виховання Кл.слова (ненормовані): виховний процес -- оптимізація виховного процесу -- гуманістичні педагогічні технології -- засоби виховання -- принцип синергізму -- інтерактивні методи -- кооперована діяльність -- інтерактивна взаємодія -- мультикультуралізм -- теорія виховання Анотація: У статті представлено науковий аналіз проблеми пошуку ефективних педагогічних засобів та методики оптимізації процесу виховання у молодих людей ціннісного ставлення до людини, створення у навчальних закладах сприятливих умов для гуманістичного виховання. Розглядаються моделі впровадження інноваційних форм і методів виховної роботи. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Михайліченко, Тетяна. Народознавство як засіб духовно-морального виховання, або Дерево мого родоводу / Т. Михайліченко, Е. Кладієва, О. Шапаліна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 9. - С. 37-45 : фотогр. Рубрики: Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання Дошкільне виховання--народознавство Кл.слова (ненормовані): духовно-моральне виховання -- народознавство -- народна творчість -- традиції народної етики -- народознавча робота -- засоби виховання -- предметно-ігрове середовище -- етнографічний куточок -- народнознавча ігротека -- зона театральної діяльності -- тематична бібліотека -- куточок зображувальної творчості -- освітній проект -- родинна педагогіка Анотація: Стаття присвячена проблемі духовно-морального виховання дітей дошкільного віку. Автори діляться власним досвідом роботи з цьго питання - розглядання духовно-морального розвитку дошкільників крізь призму інтеграційних процесів у вихованні дітей, де народознавча робота є засобом. Висвітлено особливості предметно-ігрового розвивального середовища народознавчого спрямування. Розглянуто перебіг та результативність освітнього проекту "Дерево мого роду", спрямованого на ознайомлення дошкільників із традиціями народної педагогіки, виховання в них ціннісного ставлення до родини та сприяння усвідомленню взаємозв'язку поколінь. Подано поетапний план реалізації проекту. Дод.точки доступу: Кладієва, Ельвіра; Шапаліна, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |