74
С 81


    Столяренко, Олена.
    Оптимізація процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини : пошук підходів / О. Столяренко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 7-13. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Виховання учнів
   Гуманістичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
виховний процес -- оптимізація виховного процесу -- гуманістичні педагогічні технології -- засоби виховання -- принцип синергізму -- інтерактивні методи -- кооперована діяльність -- інтерактивна взаємодія -- мультикультуралізм -- теорія виховання
Анотація: У статті представлено науковий аналіз проблеми пошуку ефективних педагогічних засобів та методики оптимізації процесу виховання у молодих людей ціннісного ставлення до людини, створення у навчальних закладах сприятливих умов для гуманістичного виховання. Розглядаються моделі впровадження інноваційних форм і методів виховної роботи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Михайліченко, Тетяна.
    Народознавство як засіб духовно-морального виховання, або Дерево мого родоводу / Т. Михайліченко, Е. Кладієва, О. Шапаліна // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 9. - С. 37-45 : фотогр.
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання
   Дошкільне виховання--народознавство

Кл.слова (ненормовані):
духовно-моральне виховання -- народознавство -- народна творчість -- традиції народної етики -- народознавча робота -- засоби виховання -- предметно-ігрове середовище -- етнографічний куточок -- народнознавча ігротека -- зона театральної діяльності -- тематична бібліотека -- куточок зображувальної творчості -- освітній проект -- родинна педагогіка
Анотація: Стаття присвячена проблемі духовно-морального виховання дітей дошкільного віку. Автори діляться власним досвідом роботи з цьго питання - розглядання духовно-морального розвитку дошкільників крізь призму інтеграційних процесів у вихованні дітей, де народознавча робота є засобом. Висвітлено особливості предметно-ігрового розвивального середовища народознавчого спрямування. Розглянуто перебіг та результативність освітнього проекту "Дерево мого роду", спрямованого на ознайомлення дошкільників із традиціями народної педагогіки, виховання в них ціннісного ставлення до родини та сприяння усвідомленню взаємозв'язку поколінь. Подано поетапний план реалізації проекту.


Дод.точки доступу:
Кладієва, Ельвіра; Шапаліна, Олена

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)