Р 11 Різанов, М. С. Роль структурно-логічної схеми у формуванні розумових здібностей учнів [Текст] / М. С. Різанов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 16/18. - С. 25-28. Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби Викладання правознавства в школі Кл.слова (ненормовані): структурно-логічні схеми -- розумові здібності учнів -- історико-правова освіта -- зацікавленість до навчання Анотація: Автор статті розповідає про доцільність використання структурно-логічних схем у різних методиках під час проведення всіх типів уроків, у тому числі і під час використання інтерактивних технологій: роботи в парах, в групах тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 34 Сидоренко, В. Ми закінчили перший клас. Чого навчив усіх він нас? : (родинне свято) / Вікторія Сидоренко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 56–57. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): сценарій свята -- родинне свято -- прощання з першим класом -- зацікавленість до навчання -- бажання вчитися -- початкова школа Анотація: У статті подано сценарій родинного свята, присвяченого прощанню з першим класом. Мета якого дати уявлення про те, що знання – це найбільший скарб у світі, а основа знань закладається у школі; про необхідність постійного навчання і вдосконалення себе як особистості; розвивати зацікавленість до навчання; виховувати любов і повагу до вчителів, батьків, школи ; дружні стосунки в колективі, взаємодопомогу і повагу; бажання добре вчитися, щоб стати освідченою людиною. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 97 Ляска, Юлія. Цікаво пізнавати світ [Текст] : створення зацікавленості на уроках географії / Ю. Ляска> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2017. - N 20. - С. 19-25.
Кл.слова (ненормовані): зацікавленість до навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |