Кремень, В. Г.
    Про діяльність АПН України у 2002-2007 рр.(звітна доповідь) [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N1. - С. 5-26
Рубрики: Освіта
Кл.слова (ненормовані):
наукова діяльність -- модернізація освіти -- дослідно-експериментальна робота -- зв’язки з громадськістю


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Барабаш, Світлана.
    Модерація заходів у роботі з громадськістю та персоналом як комплексна форма менеджменту в бібліотеках / С. Барабаш // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 5. - С. 20-22. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 78.34(4Укр)
Рубрики: Бібліотечна справа--менеджмент--модерація заходів
Кл.слова (ненормовані):
бібліотеки -- персонал -- менеджмент -- модерація заходів -- модератор -- зв’язки з громадськістю
Анотація: У статті досліджуються теоретичні аспекти модераційної діяльності як комплексної форми організації керівництва колективом та досвід практичного застосування технології модерації в бібліотечному менеджменті. Визначено роль і функції ключової фігури - модератора публічних заходів (конференцій, семінарів, засідань "круглого столу" тощо), вимоги до нього, ступінь загальної психологічної і фахової підготовки, інструментарій модератора. Проілюстровано досвід, набутий бібліотеками вищих навчальних закладів України.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)


78
Р 48


    Ржеуський, Антоній.
    Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" / А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 8. - С. 17-21. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки ВНЗ України
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- реклама -- зв’язки з громадськістю -- корпоративна преса -- імідж -- промоція -- Науково-технічна бібліотека Національного університету "Львівська політехніка"
Анотація: Висвітлено досвід використання маркетингових засобів у бібліотеці вищого навчального закладу як невід'ємної складової освітньо-виховного процесу. Розглянуто ефективність застосування зв'язків з громадськістю у формуванні іміджу бібліотечного інституту.


Дод.точки доступу:
Кунанець, Наталія

Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)


78.34(2)75
Н 19


    Назаровець, Марина.
    PR бібліотек вищих навчальних закладів у мережі Інтернет / М. Назаровець // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 12. - С. 21-22. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 78.34(2)75
Рубрики: Бібліотеки ВНЗ України
Кл.слова (ненормовані):
зв’язки з громадськістю -- інформаційний центр -- прес-реліз -- PR
Анотація: У статті розглянуто необхідність використання бібліотеками ВНЗ засобів інтернет-комунікації як PR-інструменту для постійного взаємовигідного зв'язку із користувачами їхніх послуг. Проаналізовано сучасний стан веб-присутності українських бібліотек вищих навчальних закладів.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)


74.104
П 68


   
    Правила написання інформаційного повідомлення для веб-сторінки дошкільного навчального закладу // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 30.
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--зв’язки з громадськістю
Кл.слова (ненормовані):
дошкільний навчальний заклад -- інформаційне повідомлення -- веб-сторінка -- зв’язки з громадськістю


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)