Войнікова, Т. І. У світі рідної мови. [Текст] : урок розвитку зв’язного мовлення / Т. І. Войнікова> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 16/18. - С. 73-79 Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): мовлення зв’язне -- зв’язне мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
З-62 Зимульдінова, Алла. Дидактичні особливості розвитку зв’язного мовлення шестирічних першокласників [Текст] / А. Зимульдінова, С. Гірняк> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 9-11. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--мовлення Кл.слова (ненормовані): зв’язне мовлення -- шестирічні першокласники -- розвиток зв’язного мовлення Дод.точки доступу: Гірняк, Світлана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 70 Коршак, Н. Г. Мої щоденні обов’язки [Текст] : 5 клас (за підручником А. Несвіт) / Н. Г. Коршак> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 34/36. - С. 38-39. Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- уроки -- розробка уроку -- учні -- обов’язки -- щоденні обов’язки -- зв’язне мовлення -- читання Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Мої щоденні обов’язки" для учнів 5 класу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Пасічник, Алла. Формування діамонологічної компетенції дошкільників у процесі театральної діяльності / А. Пасічник, О. Проценко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 3. - С. 14-21. Рубрики: Дошкільники--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): мовленнєва компетенція дошкільників -- діамонологічна компетентність -- театральна діяльність -- зв’язне мовлення -- форми методичної роботи -- консультації -- зв’язне мовлення -- основи мови і мовлення Анотація: У статті подано рекомендації вихователю-методисту щодо розвитку зв'язного мовлення у дітей дошкільного віку засобами театральної діяльності. Дод.точки доступу: Проценко, Олеся Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 78 Красильникова, Т. Н. Сюжетно-ролевая игра как средство развития связной речи в коррекционной работе с детьми с ОНР [Текст] / Т. Н. Красильникова, О. А. Батуева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 4. - С. 40-46. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Дошкільна освіта--ігри Корекційно-розвивальне навчання--дошкільний вік Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): мовний розвиток дошкільнят -- зв’язне мовлення -- логопедична допомога -- логічне мислення -- план роботи в старшій групі Анотація: Автор статті розповідає про мовний розвиток дошкільнят та про причини його зниження. Дод.точки доступу: Батуева, О. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-90 Зрожевська, Алла. Грамота для дошкільнят: організація навчального процесу [Текст] / А. Зрожевська, Т. Потоцька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 6. - С. 14-20. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Дошкільна освіта--заняття з навчання грамоти Дошкільники--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- фонематичний слух -- зв’язне мовлення -- навчання грамоти дошкільників Дод.точки доступу: Потоцька, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Богуш, Алла Мовленнєвий портрет п’ятирічної дитини [Текст] / Алла Богуш> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401 РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Дошкільний вік--діти 5-го року Кл.слова (ненормовані): звукова культура мовлення -- зв’язне мовлення -- мовленнєвий розвиток дошкільника -- п’ятирічна дитина Анотація: В статті йдеться про мовленнєву особистість п’ятирічної дитини, сформованість у неї різних видів мовленнєвих (фонетичної, лексичної, граматичної, розмовно-діалогічної, монологічної) та комунікативної компетенцій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів [Текст] / Світлана Романчук> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 2-4. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): мовна освіта -- переказ -- зв’язне мовлення -- текст -- лінгвістичний аналіз тексту Анотація: Сучасна парадигма навчального та виховного процесу вимагає від учителя-словесника креативного підходу, який розвиває у школярів логічне та образне мислення. Саме тому в статті йдеться про роль переказу як духовної константи, здатної сформувати в учнів найвищі моральні цінності. Розкрито структурні й лексико-семантичні особливості переказу як форми розвитку зв'зного мовлення. Проаналізовано різні види переказу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Б 81 Бондаренко, А. А. Розваги взимку / А. А. Бондаренко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 44-46. Рубрики: Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): навчальні ігри -- аудіювання -- письмо -- зв’язне мовлення Анотація: Подано розробку уроку англійської мови для учнів середніх класів на тему: "Розваги взимку". Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
П 56 Пономарьова, Катерина. Мовлення зв’язне - чисте й виразне [Текст] : напрями та засоби мовленнєвого розвитку другокласників / К. Пономарьова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5/6. - С. 7-11. Рубрики: Початкова школа--уроки розвитку мовлення Кл.слова (ненормовані): розвиток зв’язного мовлення -- зв’язне мовлення -- діалогічне мовлення -- усні зв’язні висловлювання -- письмові зв’язні висловлювання -- виражальні засоби мови -- Державний стандарт загальної (початкової) освіти -- 2 клас Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кішенко, К. О. Що робить людину щасливою? Причини деградації Скруджа та його переродження : бінарний урок з англійської мови та світової літератури / К. О. Кішенко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 16/18. - С. 26-30 : іл. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Уроки англійської мови Світова література--методика викладання--уроки Кл.слова (ненормовані): бінарний урок -- світова література -- художній твір -- деградація -- логічне мислення -- зв’язне мовлення -- виразне читання -- милосердя Є примірники у відділах: Каф. англ. мови Прим. 1 (вільний) |
Ч-49 Чернігова, Ольга. Зима-чарівниця [Текст] : (інтегрований урок з розвитку зв’язного мовлення з використанням інноваційних технологій, 4 клас) / О. Чернігова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 22-25 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови Кл.слова (ненормовані): зв’язне мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Полонська, Тетяна. Любить природу вчать і міркування, і творчі з мови рідної завдання [Текст] : урок розвитку зв’язного мовлення у 3-му класі / Т. Полонська> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 27-29 Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): уроки розвитку мовлення -- зв’язне мовлення -- учнівський твір -- текст-міркування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Алла Хто справжній друг? : Заняття для дітей середньої групи [Текст] / Алла Коваленко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання Дошкільна освіта--заняття Кл.слова (ненормовані): моральне виховання засобами казки -- зв’язне мовлення Анотація: Подано розробку заняття для дітей середньої групи, мета якого - формувати у дітей здатність розуміти мораль прослуханого твору, його ідею; вчити висловлювати оцінно-етичні судження (аналізувати та оцінювати вчинки персонажів); розвивати зв'язне мовлення, чуття краси художнього твору; виховувати ціннісне ставлення до дружби, чуйність та прагнення підтримувати інших у різних ситуаціях. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 32 Пилипенко, Т. Урок розвитку зв’язного мовленя, 3 клас / Тетяна Пилипенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 5–7. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): зв’язне мовлення -- твір-міркування -- 3 клас -- урок української мови у 3 класі Анотація: У статті подано розробку уроку зв’язного мовлення на тему: "Твір-міркування "Кого я вважаю своїм другом?" для унчів початкової школи. Мета якого: закріплювати навички правильно будувати текст-міркування, вчити усвідомлювати абстрактно-загальні поняття; розвивати зв'язне мовлення, увагу, пам'ять, мислення, уміння логічно й послідовно викладати думки на папері, словесно передавати свої почуття й переживання; виховувати людяність, гуманізм у стосунках, великодушність, скромність,бережливе ставлення до природи. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Я 51 Ялоза, О. Урок розвитку зв’язного мовлення, 4 клас / Ольга Ялоза> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 16–17. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): зв’язне мовлення -- письмові привітання -- культура вітання -- урок зв’язного мовлення у 4 класі Анотація: У статті подано розробку уроку з розвитку зв’язного мовлення на тему: "Складання текстів письмових привітань" для учнів початкової школи. Мета якого: закріплювати знання учнів про текст, вчити складати тексти письмових привітань, збагачувати словниковий запас, виховувати естетичні смаки та культуру вітання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 48 Ткаліч, Р. Урок української мови у 2 класі. Розвиток зв’язного мовлення / Раїса Ткаліч> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 19–20. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): уроки української мови -- методика викладання -- зв’язне мовлення -- побудова тексту -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті подано розробку уроку з української мови на тему: "Турбота зігріває в холодну пору. Побудова тексту за поданим початком" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 12-16 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку Кл.слова (ненормовані): логопедія -- діти з ПМР -- ігрові методи -- корекція мовлення -- ігрова діяльність -- розвивальга гра -- мовленнєва гра -- заїкання -- зв’язне мовлення -- рухлива гра Анотація: "Для розвитку ігрової діяльності дітям необхідні певні умови, особливо тим, які мають порушення мовленнєвого розвитку (ПМР). Педагог, який працює з такими дошкільнятами (вчитель-логопед, вихователь, інструктор з фізкультури, музичний керівник), організовуючи ту чи іншу гру, має враховувати вікові та індивідуальні психофізичні, мовленнєві особливості та можливості вихованців, щоб успішно розв'язати коригувально-розвиваальні, навчально-виховні та пропедевтичні завдання". У статті подано методичні поради щодо організації ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 25–33. - Зміст: Як і де застосовується наочне моделювання ; Які характеристики об’єктів унаочнюємо ; Як готуємося ; Яка послідовність навчання розповіді за схемою ; Додаток : Дидактичні ігри: використовуємо метод наочного моделювання.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- зв’язне мовлення -- наочне моделювання -- розповідь за схемою -- дидактичні ігри Анотація: У статті презентовано досвід Куп’янського дошкільного закладу (яслел-садка) № 10 комбінованого типу, Харківської області, щодо застосування методу наочного моделювання в процесі мовленнєвої діяльності дошкільників, стимулюванні їхньої мовленнєвої активності. Дод.точки доступу: Сизонова, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Оксана, Босак На екскурсію до осіннього парку : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи [Текст] / Оксана Босак> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): зв’язне мовлення -- сенсорний розвиток -- бесіда за картиною -- розвиток мовлення Анотація: Подано розробку комплексного заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей складати творчі сюжетні розповіді за картиною за поданим початком, використовуючи образні засоби мови, послідовно висловлювати свої думки; активізувати у словнику дітей прикметники (жовті, золоті, багряні), дієслова (нюхати, гладити, танцювати), слова, що називають осінні явища (листопад, дощ); вправляти у творенні прикметнів від іменників; вправляти у звуконаслідуванні; розвивати вміння сприймати картину, мовленнєве дихання, уяву, творче та логічне мислення; виховувати культуру слухання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |