Г 67 Горбунова, Е. С. Эффект превосходства слова в условиях "мигания внимания" / Е. С. Горбунова, М. В. Фаликман> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 149-157. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Сприйняття--зорове Зорове сприйняття--психологія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): зорова увага -- нисхідний вплив -- зорова інформація -- миготіння уваги, ефект -- перевага слова, ефект -- зорове сприйняття Дод.точки доступу: Фаликман, М. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 67 Горбунова, Е. С. "Эффект превосходства слова" и направление пространственного внимания / Е. С. Горбунова, М. В. Фаликман> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 106-114. - Бібліогр.: 21 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--сприйняття--переважаючий ефект слова Кл.слова (ненормовані): зорова увага -- низхідні впливи інформації -- зорова інформація -- обробка зорової інформації -- переважаючий ефект слова -- методика центральної підказки -- сприйняття Анотація: Вивчався зв'язок ефективності розпізнавання літерних стимулів у складі слова з напрямом зорового просторового сприйняття. За допомогою методики центральної зорової підказки показано, що ефект, який вивчається, спостерігається як у випадку нефокусування уваги від місця його пред'явлення, однак характер ефекту і, можливо, фактори, які його викликають в цих умовах різноманітні. Результати цього дослідження у зіставленні з даними, отриманими у попередніх експериментах, дають підгрунтя для висновку про те, що взаємодіяти з переважаючим ефектом слова може система орієнтування слова може система орієнтування уваги по М. Познера. Дод.точки доступу: Фаликман, М. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 22 Пашинська, Н. Прогулянка на весняний луг : інтегроване заняття для дітей різновікової групи з вадами зору [Текст] / Наталія Пашинська> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 3. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Дошкільне виховання--валеологічне виховання Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами зору Кл.слова (ненормовані): корекція зору -- зорова увага -- окотренінг -- інтегровані заняття -- уявні прогулянки -- діти з вадами зору -- окотренінг -- дидактичні ігри -- вправи для зняття зорової втоми -- амбліопічне око (затуманений зір) -- затуманений зір Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей різновікової групи з вадами зору, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з рослинним світом рідного краю, зокрема з луговими квітами; збагачувати словник назвами квітів; викликати позитивний емоційний відгук на зміни в довкіллі, що відбулися навесні; учити милуватися красою природи; розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності; виховувати бережливе та свідоме ставлення до живої природи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гусєва, О. Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття [Текст] / Ольга Гусєва> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): дисграфія -- комп’ютерні ігри -- фонематичний слух -- зорова увага Анотація: Подано розробку індивідуального логопедичного заняття, мета якого - розвивати логічне мислення, фонематичний слух, просторову уяву, тактильні відчуття дитини; виховувати звукову культуру мовлення; формувати навички самокорекції; удосконалювати граматичну будову мовлення; сприяти формування лексичної компетентності; закріплювати вміння здійснювати звуковий аналіз слів; готувати руку до письма та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |