Ш 96 Шумілова, Анжела. Вплив політичної ситуації 1921 року в Україні на випуск книжкових видань / А. Шумілова, Т. Крижанівська> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 8. - С. 48-52. - Бібліогр.: 8 назв. - Закінчення . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Книговидавнича справа в Україні--історія Кл.слова (ненормовані): книжкові видання -- 1921 рік Дод.точки доступу: Крижанівська, Тетяна Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |
Шумілова, Анжела. Вплив політичної ситуації 1921 року в Україні на випуск книжкових видань / А. Шумілова, Т. Крижанівська> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 7. - С. 44-47. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: видавнича справа в Україні--історія Кл.слова (ненормовані): поліграфічна база -- книговидавнича справа -- книжкові видання -- видавничі організації -- український друк Анотація: У статті здійснено історико-книгознавчий аналіз випуску книжкових видань в Україні в 1921 році, визначено основні його тенденції та характерні риси в контексті політичних, економічних і соціальних процесів, що відбувалися у той період в країні. Представлено нові дані щодо кількісних показників випущених книжкових видань. Дод.точки доступу: Крижанівська, Тетяна Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |
П 51 Полковенко, Тарас. Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 9. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама Кл.слова (ненормовані): книжкові видання -- газетно-журнальні видання -- видавнича продукція -- реклама -- цільова аудиторія -- видавнича справа -- видавничий бізнес Анотація: У статті йдеться про методи реклами, покликані забезпечити стимулювання інтересу читачів до новітніх українських книжкових і газетно-журнальних видань, а також про принципи просування друкованої продукції до цільової аудиторії. Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |