К 77 Кравченко, Н. М. Нові підходи до вивчення іноземної мови [Текст] / Н. М. Кравченко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 34/36. - С. 4-5. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова (ненормовані): інноваційні технології -- методи навчання -- іноземні мови -- інтерактивне навчання -- колективне навчання -- інтегровані уроки Анотація: У статті розповідається про інноваційні технології навчання, особистісно-орієнтований підхід, інтерактивне навчання, колективну форму навчальної діяльності учнів при вивченні іноземної мови. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Н 34 Василенко, Оксана Миколаївна. Застосування інтерактивних технологій у колективному і кооперативному навчанні англійської мови [Текст] / О. М. Василенко, С. А. Кондратюк> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 2. - С. 111-115 РУБ 40 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--інтерактивні технології Навчання іноземних мов Кл.слова (ненормовані): колективне навчання Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Кондратюк, Світлана Анатоліївна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Ониськів, М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. С. Ониськів, О. С. Білінська. - С.2–4. Кл.слова: інтерактивне навчання, корпоративне навчання, колективне навчання Канарська, М. В. Специфіка логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано рекомендації щодо проведення логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами] / М. В. Канарська. - С.5–6. Кл.слова: мовленнєві порушення, мовленнєві розлади, корекція звуковимови Хорьякова, І. Й. Дидактична гра як засіб розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами : [подано приклади дидактичних ігор та вправ для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребам з метою розвитку їхнього логічного мислення] / І. Й. Хорьякова. - С.7–9. - Бібліогр.: 8 назв. : мал. Кл.слова: дидактичні матеріали, дидактичні вправи, логіка Дриганець, В. К. Віднімання від 15 чисел 6, 7, 8, 9. Многокутник. Здорове харчування : [інтегрований урок з математики та основ здоров’я для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець. - С.10–13. : мал. Кл.слова: таблиця віднімання, числа, цифри Гевці, Л. П. Україна : [урок літературного читання у 3-му класі для учнів з порушенням зору] / Л. П. Гевці. - С.14–16. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр. Кл.слова: інтерактивні уроки, інтерактивні вправи, патріотичне виховання Грибенко, Н. М. Вишиванка — національна спадщина українського народу : [корекційне заняття для дітей 6-го року життя із затриманням психічного розвитку] / Н. М. Грибенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 2 назв. : фотогр. Кл.слова: корекційна робота, декоративно-прикладне мистецтво, артикуляційні вправи Кравченко, О. М. Овочі : [конспект заняття з малювання для дітей 6-го року життя з порушеннями слуху] / О. М. Кравченко. - С.21–24. : мал. Кл.слова: малювання, фонетична ритміка, артикуляційна робота Гайтина, Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з] : [логопедичне заняття] / Л. Г. Гайтина. - С.25–27. : фотогр. Кл.слова: вимова звуків, артикуляційна робота, артикуляція Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання : [наведено приклади вправ для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи] / Н. П. Андрущенко. - С.28–31. : мал. Кл.слова: розуміння тексту, сприймання тексту, українська мова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ониськів, М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / М. С. Ониськів, О. С. Білінська> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 2–4. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- корпоративне навчання -- колективне навчання Дод.точки доступу: Білінська, О. С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнинський метод – погляд крізь століття / автори-укладачі: А. Г. Стельмах, Г. Й. Опанасюк, Л. В. Мигловець, О. В. Гаврилко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 25/27. - С. 1–124. - Бібліогр.: 18 назв.
Початкова школа--навчання--технології навчання Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кафедра хімії Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): розробки уроків -- робота в парах -- колективне навчання -- парна робота -- молодші школярі -- діалогічний підхід -- корнинський метод -- уроки хімії -- уроки біології -- уроки фізики Анотація: Подано матеріали з історії виникнення та практичного використання в освітньому процесі Корнинського методу. Дод.точки доступу: Рівін, Олександр Григорович (педагог-новатор ; 1877–1944) \о нем\; Дяченко, Віталій Кузьмич (учений-педагог ; 1923-2008) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |