Дмитрієв, Валерій.
    Маркетингова стратегія ВНЗ / Валерій Дмитрієв // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 57-62 : рис. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: вища освіта--управління
Кл.слова (ненормовані):
ринок освітніх послуг -- вищий навчальний заклад -- управління -- маркетинг -- маркетингова стратегія -- аналіз ринкових можливостей -- стратегічний план -- комерційна діяльність -- система менеджменту -- критерії успішності маркетингової стратегії
Анотація: У статті пропонується комплекс маркетингових заходів, які допоможуть підвищити стійкість і конкурентоспроможність ВНЗ на ринку освітніх послуг і продуктів; визначено головну мету, зміст і спрямованість маркетингової стратегії ВНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


338(075.3)
Б 33


    Баюра, В. І.
    Закупівля: маркетинговий підхід [Текст] : навчальний посібник / В. І. Баюра, Н. Л. Новікова, Н. В. Романченко ; Міністерство освіти і науки України. - К. : Києво-Могилянська Академія, 2015. - 228 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 225-226 (30 назв). - ISBN 978-966-518-673-1 : 32.00 грн.
    Зміст:
Сутність закупівель
Закупівельна діяльність і комерційна робота на підприємстві
Організація закупівельної діяльності
Ціни закупівель
Розробка плану закупівель
Управління виробничими запасами
Планування умов постачання
Політика комунікацій у закупівельній діяльності
Планування доставки матеріальних ресурсів
ББК 65.290-2я73 + 65.42я73
РУБ 338(075.3)
Рубрики: Управління підприємствами
   Логістика

   Маркетинг--підручники та посібники для ВНЗ

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Кафедра філософії та соціально-економічних наук

Кл.слова (ненормовані):
закупівельна діяльність -- комерційна діяльність -- ціни закупівель -- розробка плану закупівель -- управління виробничими запасами -- планування умов постачання -- доставка матеріальних ресурсів


Дод.точки доступу:
Новікова, Н. Л.; Романченко, Н. В.; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)