Селютіна, М. Застосування комп’ютерних навчальних програм на уроках французької мови: З досвіду роботи гімназії "Ерудит" м. Києва [Текст] / М. Селютіна> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N7. - С. 54-56 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: мова французька освіта комп’ютерна Кл.слова (ненормовані): комп’ютерні програми Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
К 59 Козак, А. М. Використання гри на уроках іноземної мови [Текст] / А. М. Козак> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 14. - С. 4-6. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: ігри навчальні комп’ютер на уроках англійської мови Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): ігри -- рольові ігри -- ігрові технології -- комп’ютерні технології -- комп’ютерні програми Анотація: У статті розкривається значення рольової та використання комп’юра на уроках іноземної мови. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: запускаємо програму / Л. Ільченко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 66-70. Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): комп’ютерні програми -- КОЗА-ДИСК -- електронні видання -- формування документів -- шаблони -- покроковий алгоритм Анотація: У статті пропонується покроковий алгоритм першого запуску програми формування документів для вихователів-методистів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
П 91 Пушкарьова, Тамара. Ігрові комп’ютерні програми на уроках математики [Текст] / Т. Пушкарьова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 9-13. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--комп’ютерні програми Початкова школа--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): комп’ютерні програми -- електронні навчальні посібники -- навчально-ігрові комп’ютерні програми Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |