22.1р30
С 30


    Семеніхіна, Олена.
    Наслідки поширення IT і зміщення акцентів навчання математики у вищій школі / Олена Семеніхіна, Інна Шишенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 71-78 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 22.1р30
Рубрики: викладання математики у ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- вплив ІТ -- комп’ютерні інструменти -- навчання математики
Анотація: На сьогодні стає очевидною майбутня невідворотність повсякчасного споживання молоддю інформаційних ресурсів, а отже, наріжним каменем сучасних технологій навчання є необхідність переорієнтації свідомості молодого покоління зі споживачів електронних ресурсів на вдумливих користувачів комп’ютерних інструментів. Це, зокрема, підтверджується досвідом навчання математики, який не тільки вимагає активного використання IT в галузі математики, а й зумовлює необхідність формування у молоді критичного ставлення до актуальних комп’ютерних середовищ математичного спрямування та результатів, які у них одержані.


Дод.точки доступу:
Шишенко, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.151р10
С 30


    Семеніхіна, Олена Володимирівна.
    Геометричні перетворення на площині і комп’ютерні інструменти їх реалізації [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 25-29.
ББК 22.151р10
Рубрики: Викладання геометрії в школі--комп’ютерні технології навчання
   Викладання геометрії в школі--геометричні перетворення--комп’ютерні інструменти

Кл.слова (ненормовані):
геометричні перетворення -- інтерактивне геометричне середовище -- програми динамічної геометрії -- комп’ютерні інструменти -- Математический конструктор -- Живая геометрия -- Gran2d -- DG -- GeoGebra
Анотація: В статті наведені приклади використання різних інтерактивних геометричних середовищ для підтримки вивчення геометричних перетворень площини. Описано, які саме види геометричних перетворень підтримує те чи інше середовище, детально пояснено, як вони реалізовані. Зазначено переваги і недоліки кожної з програм у рамках підтримки даної теми з метою подальшого раціонального їх вибору для розв’язування задач.


Дод.точки доступу:
Друшляк, Марина Григорівна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.151р10
С 30


    Семеніхіна, Олена Володимирівна.
    Використання програми GeoGebra в дослідженні функціональних залежностей (на прикладі розв’язування задач на екстремум) [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 17-24. - Библиогр. в конце ст.
ББК 22.151р10
Рубрики: Викладання геометрії в школі--комп’ютерні технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
GeoGebra -- програми динамічної математики -- комп’ютерні інструменти -- функціональна залежність -- задачі на екстремум -- динамічна математика
Анотація: У статті розглянуто конструктивні підходи до розв’язування задач на екстремум із використанням програми динамічної математики GeoGebra, які реалізуються через побудову динамічної конструкції і візуальне спостереження за значенням шуканої величини; через побудову графіка емпіричної функції з використанням інструменту Динамічний слід та визначення її локального максимуму; через виведення таблиці значень емпіричної функції і її аналіз.


Дод.точки доступу:
Друшляк, Марина Григорівна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)