Б 12 Бабіч, Дана. Центр культури і мистецтв у соціально-педагогічній системі [Текст] / Д. Бабіч> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 5. - С. 38-43. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Культурно-освітня діяльність Соціально-педагогічна робота дозвіллєва діяльність Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): центр культури і мистецтв -- культурно-дозвільна діяльність -- творчість -- культурно-масові заходи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 33 Левашова, Н. А. Социальное самоутверждение личности в сфере культурно-досуговой деятельности подростково-молодежных клубов (на примере МУ "Симбирцит") / Н. А. Левашова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 10. - С. 34-41. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Педагогіка--позашкільна педагогіка--підлітково-молодіжні клуби Творча діяльність клубів--культурно-дозвільна діяльність--соціалізація вихованців-підлітків Росія Кл.слова (ненормовані): педагогіка -- позашкільна педагогіка -- підлітково-молодіжні клуби -- творча діяльність клубів -- культурно-дозвільна діяльність -- соціалізація вихованців-підлітків Анотація: Культурно-досуговая діяльність підлітково-молодіжних клубів (соціальне самоствердження особистості дитини). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
Я 72 Яременко, Лілія Анатоліївна. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Лілія Яременко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 52-58. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Методи навчання Позашкільна освіта--навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): особистість -- розвиток -- формування компетентностей -- позашкільна освіта -- культурно-дозвільна діяльність -- установи позашкільної освіти -- позашкільні навчальні заклади -- організаційні форми роботи -- громадські організації -- дитячі організації -- молодіжні організації -- педагогічний процес -- особистісно орієнтований підхід Анотація: Аналізується природа та сутність позашкільної освіти, визначається її місце та роль у системі навчально-виховного процесу. Підкреслюється, що освітня діяльність у системі позашкільної освіти має конкретні, притаманні лише їй, риси: вона вирізняється свободою вибору напрямів і видів діяльності; характеризується добровільністю, ініціативністю й активністю всіх учасників (дітей, батьків, педагогів), відсутністю жорсткої регламентації і чітко визначеного результату; спрямована на розвиток творчих здібностей і пізнавальних інтересів учнів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |