83.3(4УКР)р
Я 92


    Яценко, Т. О.
    Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури / Т. О. Яценко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 51-56. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 83.3(4УКР)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Кафедра української літератури

Кл.слова (ненормовані):
виховний ідеал -- методика викладання -- шкільний курс -- методика навчання літератури -- методична думка -- культурологічний контекст -- періодизація методики викладання -- українська література
Анотація: Автор статті розглядає національне культурне середовище як джерельну базу розвитку освіти, що зумовлює відповідний етапний характер її загалом та предметних методик зокрема. Запропоновано варіант періодизації методики навчання літератури як науки, що перебачає шість етапних відрізків історії розвитку методичної думки, кожен з яких пов'язаний із відповідним періодом суспільно-культурного розвитку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


83.3(4Укр)р
Я 92


    Яценко, Т.
    Етапний характер становлення методичної думки [Текст] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 40-44. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
культура -- культурологічний контекст -- методика навчання літератури -- тенденції розвитку
Анотація: Пропонується варіант періодизації методики навчання літератури як науки, кожен період якої обумовлений суспільно-культурним розвитком країни. Розглядаються тенденції розвитку методики навчання літератури в ЗНЗ другої половини XX - початку XXI ст. Автор статті обґрунтовує думку, що розвиток методичної науки і шкільної практики викладання літератури відбувається у широкому культурологічному контексті, який реалізується під час вивчення художнього твору у взаємозв'язках з іншими видами мистецтв та основами наук, що сприяє здійсненню інтеграційної ролі освіти, забезпечує формування в учнів художньої свідомості та наукового світогляду.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)