Муругова, Е. Г.
    Организационная культура управления / Е. Г. Муругова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 28-33 . - ISSN 0869-561X
ББК 71 + 65 + 88.40 + 74в2:71 + 74.204.1
Рубрики: Культура--культурологія освіти
   Управління навчальними закладами

   педагогічна психологія

   Педагогічна культура

   Школознавство

Кл.слова (ненормовані):
культурологія освіти -- управління -- організація управління -- педагогічна культурологія -- керування навчальним закладом -- організаційна культура управління -- псизологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів
Анотація: У статті пропонується інноваційний підхід до управління педагогічною організацією через розуміння організаційної культури освітньої установи.
В статье предлагается инновационный подход к управлению педагогической организацией через понимание организационной культуры образовательного учреждения.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4УКР)
Ф 11


    Філіпчук, Георгій.
    Національно-культурний контекст освітньої політики [Текст] / Г. Філіпчук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 100-109. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта--культурологія освіти
Кл.слова (ненормовані):
культурологія освіти -- освітня політика -- національно-культурний контекст -- українознавчі цінності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Есенина, Е. Ю.
    Результаты обучения: новая культура в образовании / Е. Ю. Есенина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 97-102. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 71 + 74 + 74в2: 71 + 74.5
Рубрики: Культура--культурологія освіти
   Педагогіка--педагогіка і культура

   Педагогіка--організація науково-дослідної роботи

   Педагогіка--міжнародне співробітництво

   Освіта--професійна освіта

   Росія--освіта--професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
культурологія освіти -- методологія педагогіки -- педагогіка і культура -- організація науково-дослідної роботи -- міжнародне співробітництво -- професійна освіта -- кваліфікації -- компетенції -- компетентнісний підхід в освіті -- результати навчання
Анотація: У статті представлено аналіз міжнародних процесів у сфері професійної освіти, що демонструє теоретичне і понятійно-термінологічне оформлення підходу "learning outcomes", відомого в російській практиці як компетентнісний.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)