Шифр: ВМДЗ/2017/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 8
Зміст:
Коваль, В. Сучасний вихователь-методист – стратег професійного розвитку педагогів / Вікторія Коваль, Зінаїда Брежко. - С.4–9.
Романюк, І. Діяльність науково-методичного центру: відповідальність, партнерство, відкритість інноваціям / Ірина Романюк. - С.10–15.
За які документи відповідає вихователь-методист: чек-ліст. - С.[16–19].
Вихователю-методисту до нового навчального року: тримаємо руку на пульсі : [шпаргалка для вихователя-методиста]. - С.[20–23].
Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році : лист ... від 13 черв. 2017 р. № 1/9-322. - С.24–30.
Пометун, О. Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку / Олена Пометун. - С.31–39.
Гавриш, Н. Доброму всюди добре, або Як допомогти дітям зростати доброзичливими / Н. Гавриш. - С.40–45.
Ринчковська, Т. Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк. - С.46–52.
Іванченко, Н. У майбутнє – через сталий стиль життя / Наталя Іванченко, Оксана Крамаренко. - С.53–56.
Безсонова, О. Як заощаджувати електроенергію: тренінг для батьків / Оксана Безсонова, Лариса Дудинська. - С.57–61.
Правила ощадливого користування електроприладами : [пам’ятка для батьків]. - С.[62].
5 методів заощадження електроенергії : [пам’ятка для батьків]. - С.[63].
Міжнародний день заощадження. - С.64–65.
Безсонова, О. День народження Мухи-Цокотухи : сценарій екорозваги для дошкільників / Ольга Безсонова, Вікторія Афоніна, Вікторія Семенова. - С.66–68.
Морєва. У дошкільному навчальному закладі ремонт: як оплачувати роботу вихователя-методиста / Олена Морєва. - С.69–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.216.71(477)
Р 51


    Ринчковська, Т.
    Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 46–52. - Зміст: Чому саме лепбук ; Яке змістове наповнення ; Які завдання розв’язуємо ; Коли і як використовуємо ; Як створити власноруч ; Додаток : Змістове наповнення лепбуків.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--навчально-методичні посібники
   Дошкільна освіта--освіта для сталого розвитку

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- дидактичні посібники -- інтерактивні папки -- лепбуки -- змістове навповнення
Анотація: У статті йдеться про створення дидактичних посібників – лепбуків – для зацікавлення дошкільників темою сталого розвитку суспільства та наповнення розвивального середовища дошкільного закладу.


Дод.точки доступу:
Соломонюк, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2021/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2021р. N 5
Зміст:
Піроженко, Тамара. Як формувати особистісну компетентність дитини / Т. Піроженко, О. Байєр. - С.4-6.
Плекаємо особистість дошкільника. - С.7.
Левінець, Наталія. У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника / Наталія Левінець. - С.8-12.
Левінець, Наталія. Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри / Н. Левінець. - С.13-15.
План реалізації річного завдання за фізкультурно-оздоровчим напрямом освітнього процесу. - С.16-17.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень. - С.18-19.
Полтавець, Юлія. Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова / Ю. Полтавець. - С.20-22.
Григорович, Раїса. Підвищуємо організаційну культуру в педагогічному колективі / Р. Григорович. - С.23-28.
Типові професійні деформації педагогів. - С.29.
Як поліпшити психологічний клімат у педколективі. - С.30.
Бадер, Світлана. Три кити педагогічного аналізу: підготовка, інструментарій, висновки / С. Бадер. - С.31-36.
Як аналізувати заняття в дитячому садку. - С.37.
Карачун, Віра. Готуємося до літнього оздоровчого періоду / В. Карачун. - С.38-41.
Як вихователю підготуватися до роботи з дітьми в літній період. - С.42-43.
Горобчук, Наталія. Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей / Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук. - С.44-46.
Правила техніки безпеки на скеледромі. - С.47.
Болотова, Оксана. Не ґуґлом єдиним, або Які онлайн-сервіси поліпшують методичну роботу / О. Болотова. - С.48-51.
Етикет професійного онлайн-спілкування. - С.52-53.
Прудей, Вікторія. Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так / В. Прудей. - С.54-57.
П’ять потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути. - С.58-59.
Сім вправ для підготовки руки дитини до письма. - С.60-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Полтавець, Юлія.
    Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова [Текст] / Ю. Полтавець // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 20-22.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--методичні поради
Кл.слова (ненормовані):
іноземні назви предметів для дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)