Грабар, Наталя. Мультимедійні технології та їхній вплив на комунікацію в освіті / Н. Грабар> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 6. - С. 20-22. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Освіта--комунікація--мультимедійні технології--вплив Кл.слова (ненормовані): медіакомунікація -- освіта -- мультимедійні технології Анотація: У сучасних умовах глобальної інформатизації надзвичайно популярними стають мультимедійні комунікації. З'ясовуються їхні особливості та вплив на розвиток медіаосвіти. Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
Бакіров, В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 29-38. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Медіаосвіта--навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): освітня модель -- медіа -- медіаосвіта -- медіакомунікація -- медіатехнології Анотація: Представлено короткий історико-теоретичний екскурс у проблему визначення альтернативних стратегій медіаосвіти в межах креативної моделі тлумачення цього концепту. Експеримент Каразінського університету розглянуто як відкритий майданчик пошуку освітньої моделі в умовах "медіального повороту" гуманітарного знання. Дод.точки доступу: Стародубцева, Л. В.; \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |