Грабар, Наталя.
    Мультимедійні технології та їхній вплив на комунікацію в освіті / Н. Грабар // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 6. - С. 20-22. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 73.43(4Укр) + 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--комунікація--мультимедійні технології--вплив
Кл.слова (ненормовані):
медіакомунікація -- освіта -- мультимедійні технології
Анотація: У сучасних умовах глобальної інформатизації надзвичайно популярними стають мультимедійні комунікації. З'ясовуються їхні особливості та вплив на розвиток медіаосвіти.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (1 прим.)
Видання є лише у відділах/філіалах




    Бакіров, В. С.
    Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 29-38. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Медіаосвіта--навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
освітня модель -- медіа -- медіаосвіта -- медіакомунікація -- медіатехнології
Анотація: Представлено короткий історико-теоретичний екскурс у проблему визначення альтернативних стратегій медіаосвіти в межах креативної моделі тлумачення цього концепту. Експеримент Каразінського університету розглянуто як відкритий майданчик пошуку освітньої моделі в умовах "медіального повороту" гуманітарного знання.


Дод.точки доступу:
Стародубцева, Л. В.; \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)