Г 95 Гурляєва, Тетяна. Виховуємо відповідальність у дошкільників / Т. Гурляєва> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 5. - С. 19-29.
Кл.слова (ненормовані): моральні якості -- методи вивчення -- формування відповідальності -- внутрішня відповідальність -- принцини безвідповідальності -- необхідність відповідальності -- позитивні емоції -- ігри Анотація: У статті розглядається матеріал про етапи формування відповідальнсті у дітей дошкільного віку. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
С 17 Самойлова, Світлана. Технологія індивідуалізації освітнього процесу / Світлана Самойлова, Олена Лисенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 12. - С. 7-14. - Зміцст: Методи вивчення ставлення педагогів до індивідуалізації освітнього процесу ; Методи вивчення ставлення батьків до індивідуалізації освітнього процесу ; Налагодження співпраці з родинами вихованців ; Основні напрями індивідуалізації освітнього процесу ; Компоненти індивідуалізованої системи освіти. Рубрики: Дошкільна освіта--індивідуалізація Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- технологія індивідуалізації -- методична робота -- методи вивчення -- педагогічна взаємодія -- співпраця з родинами Дод.точки доступу: Лисенко, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |