С 17 Самойленко, О. М. Впровадження технології мобільного навчання в педагогічний процес [Текст] / О. М. Самойленко, І. В. Бацуровська> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 14. - С. 2-6. Рубрики: Навчання--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): мобільне навчання -- дистанційне навчання -- мобільні пристрої Дод.точки доступу: Бацуровська, І. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 40 Плугатарьова, О. І. M-learning (mobile learning) як нова технологія вивчення іноземної мови [Текст] / О. І. Плугатарьова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 15. - С. 10-11. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: навчання--інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): мобільне навчання -- комп’ютеризація освіти -- інформаційні технології -- планшетні ПК -- мобільні телефони -- портативні технології Анотація: У статті розповідається про форми і методи впровадження мобільних технологій у навчальний процес. Термін "мобільне навчання" належить до використання мобільних і портативних ІТ-приладів, таких як кишенькові комп'ютери, мобільні телефони і планшетні ПК у процесах викладання та навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
О-56 Ольховський, Є. О. Мобільний додаток для підтримки вивчення англійської мови [Текст] / Є. О. Ольховський, С. С. Сальніков> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 30-33. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): мобільне навчання -- мобільна платформа -- мобільний додаток -- комп’ютерні технології навчання Анотація: Статтю присвячено висвітленню функціональних можливостей розробленого мобільного додатка, зорієнтованого на підтримку вивчення англійської мови школярами. Додаток надає зручні можливості для розширення словникового запасу учня з англійської мови й оволодіння розмовним мовленням: до кожного англійського слова надаються російський та український варіанти перекладу, транскрипція, супровідне зображення. Дод.точки доступу: Сальніков, С. С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 65 Войченко, О. П. Мобільні технології в навчанні дорослих на прикладі подкастингу [Текст] / О. П. Войченко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 8. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Навчання--мобільні технології Комп’ютерні технології навчання Кл.слова (ненормовані): навчання дорослих -- подкастинг -- мобільне навчання Анотація: Зростання попиту на мобільне навчання, особливо в галузі навчання дорослих призводить до появи зацікавленості освітніх установ у запровадженні відповідних рішень. У роботі пропонується рішення на базі подкастингу, яке може забезпечити впровадження елементів мобільного навчання без серйозних фінансових витрат та інфраструктурних перетворень. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнієнко, В. О. Мобільні технології в освітній діяльності [Текст] / В. О. Корнієнко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 39-43. Рубрики: Освіта--інтернет-технології в освіті Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): мобільне навчання -- інноваційні технології навчання Анотація: У роботі представлено результати дослідження про мобільне навчання; розкриті компоненти засобів мобільного навчання; особливу увагу приділено технологіям мобільного навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
С 45 Скрипка, Ганна Володимирівна. Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв [Текст] / Г. В. Скрипка> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 41-44. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Інклюзивна освіта--диференціація--мобільні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): інклюзивний клас -- мобільний додаток -- мобільне навчання -- сфери диференціації Анотація: У статті проаналізовано поняття диференційованого підходу у навчанні, етапи його впровадження в інклюзивних класах, а також наведено рекомендації щодо використання мобільних пристроїв на базі операційної системи Android для учнів з різними порушеннями психофізичного розвитку і забезпечення диференціації в інклюзивних класах. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |