74.202
С 17


    Самойленко, О. М.
    Впровадження технології мобільного навчання в педагогічний процес [Текст] / О. М. Самойленко, І. В. Бацуровська // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 14. - С. 2-6.
ББК 74.202
Рубрики: Навчання--комп’ютерні технології
Кл.слова (ненормовані):
мобільне навчання -- дистанційне навчання -- мобільні пристрої


Дод.точки доступу:
Бацуровська, І. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.245
П 40


    Плугатарьова, О. І.
    M-learning (mobile learning) як нова технологія вивчення іноземної мови [Текст] / О. І. Плугатарьова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 15. - С. 10-11. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.202.245 + 81.43.21-90
Рубрики: навчання--інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
мобільне навчання -- комп’ютеризація освіти -- інформаційні технології -- планшетні ПК -- мобільні телефони -- портативні технології
Анотація: У статті розповідається про форми і методи впровадження мобільних технологій у навчальний процес. Термін "мобільне навчання" належить до використання мобільних і портативних ІТ-приладів, таких як кишенькові комп'ютери, мобільні телефони і планшетні ПК у процесах викладання та навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


81.43.21-90
О-56


    Ольховський, Є. О.
    Мобільний додаток для підтримки вивчення англійської мови [Текст] / Є. О. Ольховський, С. С. Сальніков // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 30-33.
ББК 81.43.21-90 + 22.183.4р10
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--комп’ютерні технології
Кл.слова (ненормовані):
мобільне навчання -- мобільна платформа -- мобільний додаток -- комп’ютерні технології навчання
Анотація: Статтю присвячено висвітленню функціональних можливостей розробленого мобільного додатка, зорієнтованого на підтримку вивчення англійської мови школярами. Додаток надає зручні можливості для розширення словникового запасу учня з англійської мови й оволодіння розмовним мовленням: до кожного англійського слова надаються російський та український варіанти перекладу, транскрипція, супровідне зображення.


Дод.точки доступу:
Сальніков, С. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.245
В 65


    Войченко, О. П.
    Мобільні технології в навчанні дорослих на прикладі подкастингу [Текст] / О. П. Войченко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 8. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202.245 + 22.183.4
Рубрики: Навчання--мобільні технології
   Комп’ютерні технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
навчання дорослих -- подкастинг -- мобільне навчання
Анотація: Зростання попиту на мобільне навчання, особливо в галузі навчання дорослих призводить до появи зацікавленості освітніх установ у запровадженні відповідних рішень. У роботі пропонується рішення на базі подкастингу, яке може забезпечити впровадження елементів мобільного навчання без серйозних фінансових витрат та інфраструктурних перетворень.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.263.2
К 67


    Корнієнко, В. О.
    Мобільні технології в освітній діяльності [Текст] / В. О. Корнієнко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 39-43.
ББК 74.263.2
Рубрики: Освіта--інтернет-технології в освіті
   Освіта--інновації

Кл.слова (ненормовані):
мобільне навчання -- інноваційні технології навчання
Анотація: У роботі представлено результати дослідження про мобільне навчання; розкриті компоненти засобів мобільного навчання; особливу увагу приділено технологіям мобільного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


74.202.245
С 45


    Скрипка, Ганна Володимирівна.
    Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв [Текст] / Г. В. Скрипка // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 41-44. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: Інклюзивна освіта--диференціація--мобільні засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивний клас -- мобільний додаток -- мобільне навчання -- сфери диференціації
Анотація: У статті проаналізовано поняття диференційованого підходу у навчанні, етапи його впровадження в інклюзивних класах, а також наведено рекомендації щодо використання мобільних пристроїв на базі операційної системи Android для учнів з різними порушеннями психофізичного розвитку і забезпечення диференціації в інклюзивних класах.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)