Бібліотека "Шкільного світу", Психолог. Бібліотека [Текст] / Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003201220032012 - . N 8 : Логопедична робота в дошкільному навчальному закладі. - 2013. - 127 с. - Б. ц. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Кл.слова (ненормовані): логопедична робота -- мовленнєві порушення -- корекційно-розвивальна діяльність Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 54 Нерянова, Дар’я. Перший раз до вчителя-логопеда: як підготуватися [Текст] / Д. Нерянова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 12. - С. 23-27. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--співпраця логопеда і батьків Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): учитель-логопед -- мовленнєві порушення -- логопедичні заняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Анна Су-джок розвиває мовлення діток : тренінг для батьків [Текст] / Анна Коваленко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я--освіта батьків Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): корекція мовлення -- мовленнєві порушення -- су-джок терапія -- су-джок масаж -- співпраця з батьками Анотація: Пропонується тренінг для батьків, мета якого - ознайомити батьків з нетрадиційним засобом корекції мовлення порушень у дітей - су-джок терапією, з ефективними методами та прийомами розвитку мовлення дошкільнят у домашніх умовах; підвищити інтерес батьків до спільної з дитиною діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Ониськів, М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. С. Ониськів, О. С. Білінська. - С.2–4. Кл.слова: інтерактивне навчання, корпоративне навчання, колективне навчання Канарська, М. В. Специфіка логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано рекомендації щодо проведення логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами] / М. В. Канарська. - С.5–6. Кл.слова: мовленнєві порушення, мовленнєві розлади, корекція звуковимови Хорьякова, І. Й. Дидактична гра як засіб розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами : [подано приклади дидактичних ігор та вправ для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребам з метою розвитку їхнього логічного мислення] / І. Й. Хорьякова. - С.7–9. - Бібліогр.: 8 назв. : мал. Кл.слова: дидактичні матеріали, дидактичні вправи, логіка Дриганець, В. К. Віднімання від 15 чисел 6, 7, 8, 9. Многокутник. Здорове харчування : [інтегрований урок з математики та основ здоров’я для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець. - С.10–13. : мал. Кл.слова: таблиця віднімання, числа, цифри Гевці, Л. П. Україна : [урок літературного читання у 3-му класі для учнів з порушенням зору] / Л. П. Гевці. - С.14–16. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр. Кл.слова: інтерактивні уроки, інтерактивні вправи, патріотичне виховання Грибенко, Н. М. Вишиванка — національна спадщина українського народу : [корекційне заняття для дітей 6-го року життя із затриманням психічного розвитку] / Н. М. Грибенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 2 назв. : фотогр. Кл.слова: корекційна робота, декоративно-прикладне мистецтво, артикуляційні вправи Кравченко, О. М. Овочі : [конспект заняття з малювання для дітей 6-го року життя з порушеннями слуху] / О. М. Кравченко. - С.21–24. : мал. Кл.слова: малювання, фонетична ритміка, артикуляційна робота Гайтина, Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з] : [логопедичне заняття] / Л. Г. Гайтина. - С.25–27. : фотогр. Кл.слова: вимова звуків, артикуляційна робота, артикуляція Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання : [наведено приклади вправ для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи] / Н. П. Андрущенко. - С.28–31. : мал. Кл.слова: розуміння тексту, сприймання тексту, українська мова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Канарська, М. В. Специфіка логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] : [подано рекомендації щодо проведення логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами] / М. В. Канарська> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 5–6. Рубрики: Діти з особливими потребами--логопедична робота Кл.слова (ненормовані): мовленнєві порушення -- мовленнєві розлади -- корекція звуковимови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Дерев’янко, О. О. Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко. - С.2–6. - Бібліогр.: 11 назв. Кл.слова: навчальна компетентність, навчальна діяльність, діти з порушеннями зору Базілевский, А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти : [охарактеризовано особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти як важливої складової комплексної медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей і підлітків з комплексними порушеннями та відхиленнями мовлення] / А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко. - С.7–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. Кл.слова: логопедична допомога, мовленнєві порушення, логопедична робота Куст, С. М. Частини мови : [презентовано розробку уроку української мови у 5-му класі для дітей з легкою розумовою відсталістю] / С. М. Куст. - С.10–12. : фото. Кл.слова: українська мова, уроки, діти з легкою розумовою відсталістю Свириденко, О. В. У лісі : [розробка уроку читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.13–14. Кл.слова: читання, дислексія, розробки уроків Коваленко, Г. І. Рослини поля : [міститься конспект уроку з природознавства для учнів 7-го класу з порушеннями інтелекту] / Г. І. Коваленко. - С.15–20. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл. Кл.слова: природознавство, розробки уроків, діти з порушеннями інтелекту Кучерява, О. В. Дроби, що дорівнюють одиниці. Розв’язування задач на рух : [презентовано конспект уроку з математики для учнів 4-го класу з інклюзивним навчанням] / О. В. Кучерява. - С.21–24. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл. Кл.слова: математика, розробки уроків, інклюзивне навчання Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування в спеціальних ЗСО : [презентовано технологічні карти для використання на уроках в спеціальних закладах середньої освіти. Призначені для учнів 8–9 класів з легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабляк. - С.25–30. : табл. Кл.слова: технологічні карти, технологія приготування, діти з легкою розумовою відсталістю Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Базілевский, А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти [Текст] : [охарактеризовано особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти як важливої складової комплексної медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей і підлітків з комплексними порушеннями та відхиленнями мовлення] / А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 7–9 : фото. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--логопедична робота Кл.слова (ненормовані): логопедична допомога -- мовленнєві порушення -- логопедична робота Дод.точки доступу: Зганяйко, С. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коломійченко, Олег. Особливості мовленнєвого розвитку дітей зі зниженим слухом [Текст] / О. Коломійченко, К. Жданова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 64-68. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти зі зниженим слухом -- мовленнєві порушення -- розвиток мовлення Дод.точки доступу: Жданова, Катерина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мартинюк, Зоряна. Рівні підтримки дітей з ринолалією в освітньому процесі [Текст] / З. Мартинюк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 65-72. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- корекційна робота -- мовлення дітей -- мовленнєві порушення -- ринолалія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гречишкіна, Ірина. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь [Текст] / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 11. - С. 38-41. Рубрики: Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку Кл.слова (ненормовані): діти з вадами мовлення -- порушення мовлення в дітей -- мовленнєві порушення Дод.точки доступу: Шкарупа, Єлизавета Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |