Тендрякова, М. В. Игры детей "изрядного возраста" как механизм исследования жизненных стратегий / М. В. Тендрякова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 6. - С. 45-56. - Библиогр.: 23 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Гра--розвиток особистості--соціальна психологія Соціальна психологія--ігри Кл.слова (ненормовані): ритуал -- рольові ігри -- сакральне -- азартні ігри -- змагання -- агон -- механізми -- соціальна регуляція -- моделі поведінки -- ігрова ідентичність -- стратегія вибору -- ворожіння -- змагання борців -- ігри дорослих -- ігри і люди Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
К 64 Коновалова, А. М. Жизненные стратегии женщин: выбор и его последствия [Текст] / А. М. Коновалова> // Психология зрелости и старения : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2011. - N 3. - С. 34-49 . - ISSN 0236-4999 Рубрики: Гендерна психологія психологія жінки Кл.слова (ненормовані): життєві стратегії -- моделі поведінки -- життєвий шлях Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коханова, Ірина. Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами / І. Коханова> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 6. - С. 21-24. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Бібліотеки--культурно-просвітницька діяльність Кл.слова (ненормовані): реклама -- імідж бібліотеки -- соціальні цінності -- моделі поведінки Анотація: Розглядається культурно-просвітницька діяльність бібліотек як засіб популяризації ідей, характерних для соціальної реклами; розкривається її сутність. Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |
П 55 Пометун, О. Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку / Олена Пометун> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 31–39. - Зміст: Завдання освіти для сталого розвитку ; Опис Програми ; Змістове наповнення курсів ; Структура тематичного дня ; Роль педагога та батьків під час реалізації програми ; Додаток : Приклади роботи з ілюстративними матеріалами під час інтегрованих занять.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- тематичні дні -- структура -- Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку, програма -- педагоги -- батьки -- зміцстове наповнення -- завдання -- моделі поведінки -- інтегровані заняття -- ілюстративний матеріал Анотація: У статті розкрито сутність поняття "сталий розвиток". Описано мету, змістове наповненнята специфіку реалізації програми "Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку". Подано структуру тематичного дня для забезпечення впровадження інтегративного підходу в освіті дошкільників. Наголошено на важливості ролі педагоів та батьків у реалізації програми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |