Тендрякова, М. В.
    Игры детей "изрядного возраста" как механизм исследования жизненных стратегий / М. В. Тендрякова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 6. - С. 45-56. - Библиогр.: 23 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.36
Рубрики: Гра--розвиток особистості--соціальна психологія
   Соціальна психологія--ігри

Кл.слова (ненормовані):
ритуал -- рольові ігри -- сакральне -- азартні ігри -- змагання -- агон -- механізми -- соціальна регуляція -- моделі поведінки -- ігрова ідентичність -- стратегія вибору -- ворожіння -- змагання борців -- ігри дорослих -- ігри і люди


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)


88.4
К 64


    Коновалова, А. М.
    Жизненные стратегии женщин: выбор и его последствия [Текст] / А. М. Коновалова // Психология зрелости и старения : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2011. - N 3. - С. 34-49 . - ISSN 0236-4999
ББК 88.4
Рубрики: Гендерна психологія
   психологія жінки

Кл.слова (ненормовані):
життєві стратегії -- моделі поведінки -- життєвий шлях


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Коханова, Ірина.
    Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами / І. Коханова // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 6. - С. 21-24. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 78.34(4Укр)
Рубрики: Бібліотеки--культурно-просвітницька діяльність
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- імідж бібліотеки -- соціальні цінності -- моделі поведінки
Анотація: Розглядається культурно-просвітницька діяльність бібліотек як засіб популяризації ідей, характерних для соціальної реклами; розкривається її сутність.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)


373.2.013.3:502/504](477)
П 55


    Пометун, О.
    Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку / Олена Пометун // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 31–39. - Зміст: Завдання освіти для сталого розвитку ; Опис Програми ; Змістове наповнення курсів ; Структура тематичного дня ; Роль педагога та батьків під час реалізації програми ; Додаток : Приклади роботи з ілюстративними матеріалами під час інтегрованих занять.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--освіта для сталого розвитку
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- тематичні дні -- структура -- Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку, програма -- педагоги -- батьки -- зміцстове наповнення -- завдання -- моделі поведінки -- інтегровані заняття -- ілюстративний матеріал
Анотація: У статті розкрито сутність поняття "сталий розвиток". Описано мету, змістове наповненнята специфіку реалізації програми "Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку". Подано структуру тематичного дня для забезпечення впровадження інтегративного підходу в освіті дошкільників. Наголошено на важливості ролі педагоів та батьків у реалізації програми.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)