Х 15 Хайруліна, В. Ідеї Василя Сухомлинського у розбудові музейного середовища сучасної школи / Василина Хайруліна> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 17–20. . - ISSN 0131-6788
педагоги України Кл.слова (ненормовані): музейна педагогіка -- музейне середовище -- педагогіка добротворення -- інтегровані уроки -- Нова українська школа -- ідеї В. О. Сухомлинського -- український педагог -- спадщина В. О. Сухомлинського -- музейні уроки -- соціальні компетенції Анотація: У статті йдеться про досвід створення музейного середовища в Українському колежі імені В. О. Сухомлинського. Розглянуто сутність новітніх та тррадиційних форм роботи: музейні уроки, уроки філософствування, майстер-класи, круглі столи, презентації проектної діяльності, конкурси знавців казок В. О. Сухомлинського та малюків до казок Василя Олександровича. Обґрунтовано актуальність ідей В. О. Сухомлинського для розвитку музейної педагогіки. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 11 Філіпчук, Н. Виховний потенціал музейної діяльності в Україні (ХХ століття) / Н. Філіпчук> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 67–71. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): музеєзнавство -- музейна педагогіка -- українська культура -- національна спадщина -- музеєзнавча робота -- культурна спадщина -- освітня діяльність -- музейне середовище -- музейна діяльність Анотація: У статті розглянуто особливості діяльності музеїв та їх вплив на виховання особистості в українському суспільстві. Вказано на імперський, великодержавний, антинаціональний зміст виховних процесів за часів царської Росії. Розкрито проблему пропагандистської активізації музеєзнавчої роботи в повоєнний час. Висвітлено зміст музеєзнавчої роботи в радянську епоху, методологічна база якої заперечувала існування понять "українська культура", "український народ", "національна спадщина". Приділено увагу сучасному статусу музеєзнавства, завдяки якому нація повинна осягнути власну історико-культурну спадщину, виховати повагу до себе, свого народу, Батьківщини, національної культури. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |