М 13 Мадзігон, В. М. Виступ на з’їзді вчителів України / В. М. Мадзігон> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 5-7. Рубрики: Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради Кл.слова (ненормовані): з’їзди працівників освіти -- міжнародна стандартна класифікація освіти -- професійна середня освіта -- молоді спеціалісти -- кваліфікація -- інформатизація навчальних закладів -- обдарована молодь Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 15-25 : табл. - Бібліогр.: 21 назв. Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти Кл.слова (ненормовані): Міжнародна стандартна класифікація освіти -- національні стандартні класифікації освіти -- концептуальні засади Анотація: Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти (МСКО) версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової і національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО 2011 р. для розроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України. Дод.точки доступу: Таланова, Ж. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 28-36 : табл., рис. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--реформування освіти Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти Кл.слова (ненормовані): Міжнародна стандартна класифікація освіти -- освітня програма -- підсумкова кваліфікація -- компетентнісний підхід -- третинна освіта Анотація: Розглянуто Міжнародну стандартну класифікацію освіти (версії 1997 та 2011 рр.) - основу для класифікації освітньої діяльності, визначеної в освітніх програмах і підсумкових кваліфікаціях, і зіставлення національних показників з погодженим на міжнародному рівні комплексом загальних визначень та понять. Дод.точки доступу: Костін, В. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацій і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 36-42 : табл. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Освіта в Україні--Міжнародна стандартна класифікація освіти Кл.слова (ненормовані): галузь знань -- галузь освіти -- галузь науки -- Міжнародна стандартна класифікація освіти -- рівні навчання Анотація: На основі аналізу існуючих класифікацій освіти і науки України, а також нової редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти запропоновано підходи до побудови нової класифікації освіти України з урахуванням запровадження 3-го циклу навчання та Національної рамки кваліфікацій. Сформульовано рекомендації з реалізації системи класифікації освітянських і наукових спеціальностей на основі галузей освіти. Дод.точки доступу: Андрейчук, С. К. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 42-49 : рис. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--педагогічна освіта Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти Кл.слова (ненормовані): вища педагогічна освіта України -- Міжнародна стандартна класифікація освіти -- професійні стандарти -- кваліфікації Анотація: Досліджено систему вищої педагогічної освіти України в контексті запровадження Міжнародної стандартної класифікації освіти та Національної рамки кваліфікацій, проаналізовано стан сучасної системи вищої педагогічної освіти та спрогнозовано перспективи вдосконалення структури, кваліфікацій і змісту вищої педагогічної освіти в Україні. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 49-53 : рис. Рубрики: Професійно-технічна освіта--державні стандарти Кл.слова (ненормовані): Міжнародна стандартна класифікація освіти -- державні стандарти -- професійно-технічна освіта -- компетентнісний підхід Анотація: Розкрито сутність Міжнародної стандартної класифікації освіти як інструмента для порівняльного аналізу освітніх програм на різних рівнях. Проаналізовано впроваджені моделі державних стандартів професійно-технічної освіти для підготовки кваліфікованих робітників з конкретних професій та модель стандартів, які розроблятимуть на засадах компетентнісного підходу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 54-60. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Післядипломна освіта--концептуалізація кваліфікацій Кл.слова (ненормовані): Міжнародна стандартна класифікація освіти -- концептуалізація -- післядипломна освіта -- професійні кваліфікації -- рамковий стандарт Анотація: За результатами концептуалізації післядипломних професійних кваліфікацій у новій редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти висвітлено онтологічне бачення об'єкта теорії післядипломної освіти як розвитку професіоналізму магістрів, докторів філософії і наук для модернізації терціарної практики на інноваційному шляху до суспільства знань. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Рекомендації методологічного семінару > // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 60-62. Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти Кл.слова (ненормовані): методологічний семінар -- Міжнародна стандартна класифікація освіти -- рівні освіти -- освітні програми Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Загірняк, М. В. Реформування вищої освіти України за вимогами Міжнародної стандартної класифікації освіти / М. В. Загірняк, В. В. Костін> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 6-12 : табл., схеми. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Вища освіта--реформування освіти Кл.слова (ненормовані): Міжнародна стандартна класифікація освіти -- освітня програма -- підсумкова кваліфікація -- компетентнісний підхід -- третинна освіта Анотація: Розглядається Міжнародна стандартна класифікація освіти (версії МСКО-97 та МСКО-2011), що є основою для класифікації освітньої діяльності, визначеної в освітніх програмах і підсумкових кваліфікаціях. Дод.точки доступу: Костін, В. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 (вільний) |