Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 12-15. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--моделювання уроків Кл.слова (ненормовані): логіка пізнавальної діяльності -- шляхи аналізу -- принципи групування літературних творів -- компетентності -- макроструктура уроку -- мікроструктура уроку -- вчителі-словесники Анотація: Автор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури, стверджуючи, що ключовою проблемою при цьому є вироблення алгоритму пізнавальної діяльності школярів, що повинен стати основою для конструювання заняття і базується на узгодженні психологічних та методико-літературознавчих законів вивчення мистецтва слова. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |