Б 82 Бордакова, О. Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. Бордакова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 105-114. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Освіта в зарубіжних країнах Польща--освіта Кл.слова (ненормовані): навчання учнів -- професійна орієнтація учнів -- шкільні профконсультанти -- профінформація -- індивідуальне консультування -- групове консультування -- освітні системи Анотація: Розкрито передумови запровадження посади профконсультанта в школах європейських країн, здійснено науково-педагогічний аналіз роботи профконсультантів у середній ланці освіти Польщі, окреслено основне коло їх діяльності, напрями і методи роботи, задача і функції даних спеціалстів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 77 Монина, Г. Б. Причины школьной неуспеваемости (методы взаимодействия с неуспевающими учениками) [Текст] / Г. Б. Монина, Е. В. Панасюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 23-32. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Навчання--невстигання в школі Педагогічна психологія--навчання учнів--невстигання Кл.слова (ненормовані): дефіцит уваги -- емоційне вигорання вчителя -- невстигання в школі -- обдарованість дітей -- готовність до школи -- навчання учнів Дод.точки доступу: Панасюк, Е. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 41 Ситченко, А. Оцінка - рушійна сила навчального процесу [Текст] / А. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 19-22. Рубрики: Оцінювання знань навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): навчання учнів -- пізнавальна діяльність учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 52 Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк [та ін.]> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 59-63 : табл. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання--предметні компетентності Кл.слова (ненормовані): моніторинг -- функціональна грамотність -- якість освіти -- навчання учнів -- предметні компетентності Анотація: У статті розглядається питання проведення моніторингу з використанням тестових завдань специфічного змісту як один з методичних прийомів для формування у школярів предметних компетентностей. Дод.точки доступу: Денисюк, Оксана; Казарян, Ірина; Лямічев, Віталій; Титаренко, Наталія Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |