С 12 Савенков, А. И. Исследовательское обучение: авторский взгляд на проблему / А. И. Савенков, Л. Е. Осипенко> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 41-45. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес Педагогіка--дидактика--процес навчання Педагогіка--дидактика--навчальні досліди Кл.слова (ненормовані): науково-дослідний процес -- навчальні досліди -- дослідження як стиль життя -- пошукова активність дітей -- принципи дослідницького навчання -- пізнавальні інтереси школярів -- фасилітатори (помічники) -- вчителі як фасилітатори навчання -- фасилітатори процесу навчання -- тренінги -- тренінги дослідницьких здібностей -- дослідницька практика -- моніторинги -- конференції -- науково-практичні конференції учнів Анотація: У ході дослідного навчання дитина повинна освоювати не тільки певний обсяг знань, а й шляхи осягнення істини. Зміст дослідного навчання включає три відносно самостійні підпрограми: тренінг, дослідницьку практику і моніторинг. Такий підхід забезпечить формування у дитини уявлення про дослідження як про стиль життя. Дод.точки доступу: Осипенко, Л. Е. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Кубай, Н. О. "Були в народу мужні оборонці- звитяжці, хлібороби, козаки... [Текст] : (науково-практична конференція, 10 кл.) / Н. О. Кубай> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 25-30 Рубрики: Викладання історії в школі--позакласна робота Кл.слова (ненормовані): науково-практичні конференції учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |