83
З12


    Забарний, Олександр Вадимович.
    Формування у старшокласників поняття про образ-персонаж на уроках української літератури [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - методика викладання української літератури / О. В. Забарний ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 1996. - 21 с. -
ББК 83
РУБ 83
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

   автореферати дисертацій--українська література

Кл.слова (ненормовані):
уроки української літератури -- образ-персонаж -- праці викладачів НДУ


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

83.3(4УКР)р10
М 11


    Міщенко, Оксана.
    Робота над портретом на уроках української літератури [Текст] / О. Міщенко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 31-35.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- портретна лексика -- портрет літературного твору -- аналіз літературного твору -- уроки української літератури
Анотація: Завдання цієї розвідки: допомогти вчителеві-словеснику організувати поетапне оволодіння учнями старших класі заннями про портрет літературного твору й вироблення навичок його аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.268.3(4Укр)-251
Б 81


    Бондаренко, Юрій.
    Дослідження ціннісних та цільових пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. Бондаренко // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 28-31. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.3(4Укр)-251
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
вивчення української літератури -- аналіз літературних творів -- персонажі творів -- образ-персонаж
Анотація: У статті запропоновано окремий шлях аналізу образів-персонажів на основі їхньої ціннісно-цільової програми.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)