Скрипник, Віра Пригоди непосидючих одиничок : формування базових уявлень про числа і цифри в дітей дошкільного віку [Текст] / Віра Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 8-10 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): ознайомлення з цифрами -- ознайомлення з числами -- пізнавальний розвиток -- математичний розвиток Анотація: Ознайомлювати дітей із цифрами і числами починають з молодшого дошкільного віку. Найважливіше, про що вони дізнаються: що числа виражають кількість предметів (відповідають на питання скільки?), а також що на письмі їх позначають спеціальними знаками - цифрами. Аби діти засвоїли цю інформацію, варто наочно продемонструвати їм відмінність між поняттями "число" і цифра" та зв'язок між ними. Авторка пропонує формувати ці базові математичні уявлення засобами унаочненої казки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |