Шифр: ВМДЗ/2011/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 2
Зміст:
Малишева, Ольга. Порядок заповнення атестаційних листів / О. Малишева. - С.4-11.
Никанорова, Валентина. Творчі здібності дітей - на кончиках їхніх пальців / В. Никанорова, М. Пономаренко. - С.16-27.
Власенко, Галина. Ознайомлення дошкільників з мистецтвом оригамі / Г. Власенко. - С.28-38.
Мітрюкова, Тетяна. Конструювання з паперу як вид дитячої творчості / Т. Мітрюкова. - С.39-43.
Дейнеко, Ольга. Ігрове моделювання як форма активації педагогів / О. Дейнеко. - С.44-47.
Сиротич, Наталія. Дошкільна педагогіка як синкретичний вид мистецтва / Н. Сиротич. - С.48-53.
Шуть, Микола. Гра як інструмент оптимізації педагогічної діяльності вихователя-методиста / М. Шуть. - С.54-60.
Пазуха, Анжела. Використання недирективної ігрової терапії у психокорекційній роботі з дітьми / А. Пазуха. - С.61-68.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
В 58


    Власенко, Галина.
    Ознайомлення дошкільників з мистецтвом оригамі [Текст] / Г. Власенко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 2. - С. 28-38.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
вироби з паперу дошкільнятами -- ручна праця дошкільнят -- заняття з аплікації -- заняття з оригамі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
Т 67


   
    Трибуна вчителя початкових класів. Трудове навчання : технічна і художня праця [Текст] // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2011. - N 13/14. - С. 99-139.
ББК 74.202
Рубрики: Початкова школа--уроки трудового навчання
Кл.слова (ненормовані):
вишивання хрестиком -- вітальні листівки -- ремонт книг -- оригамі -- художня праця -- аплікація -- трудове навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2016/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 10
Зміст:
Романюк, Ірина. Гурткова робота в дошкільному закладі: складові організації та керівництва / І. Романюк. - С.4-13.
Гурткова робота в дошкільному закладі : тест для самодіагностики. - С.14-16.
Виявлення освітніх запитів батьків : анкета для батьків. - С.16-18.
Яременко, Наталія. Розвивальне навчання з використанням ІКТ на заняттях гуртка логіко-математичного розвитку / Н. Яременко. - С.18-25.
Богомолова, Наталія. Маленькі шахісти в дошкільному закладі / Н. Богомолова. - С.25-32.
Лінчук, Маргарита. Оздоровлення дошкільників на заняттях гуртка аквааеробіки / М. Лінчук, Н. Шрамко, М. Чекулаєва. - С.32-41.
Перепльотова, Ніна. Опановуємо мистецтво художньої гімнастики / Н. Перепльотова. - С.41-45.
Сєлуянова, Лідія. Перші кроки до поетичного олімпу, або Розвиток словотворчості дошкільників / Л. Сєлуянова. - С.45-55.
Гасюк, Людмила. Світ паперових чудес у техніці оригамі / Л. Гасюк. - С.55-62.
Морєва, Олена. Оплачуємо роботу вихователя-методиста дошкільного навчального закладу як керівника гуртка / О. Морєва. - С.62-69.
Положення про гурток. - С.69.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад. - С.70-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100.5
Г 22


    Гасюк, Людмила.
    Світ паперових чудес у техніці оригамі [Текст] / Л. Гасюк // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 55-62.
ББК 74.100.5 + 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--ручна праця
Кл.слова (ненормовані):
оригамі -- техніка оригамі -- креативність -- образне мислення -- розвиток творчих здібностей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:62/64]:371.31
С 88


    Ступак, Н. Б.
    Авторські фізкультхвилинки на уроках трудового навчання в початкових класах / Н. Б. Ступак // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 29–31. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Трудове навчання--фізкультхвилинки--початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
трудове навчання -- методика викладання -- фізкульхвилиинки -- віршовані фізкультхвилинки -- робота з природним матеріалом -- робота з текстильними матеріалами -- витинанки -- пошиття -- оригамі -- початкова школа
Анотація: Запропоновано серію авторських віршованих фізкультхвилинок, розроблених спеціально для уроків праці. Проводити їх слід перед або в ході самостійної роботи школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.314.5:62/64](477)
Д 75


    Дробчак, Я.
    Формування міжпредметної компетенції в учнів на уроках трудового навчання / Ярослава Дробчак, Олена Дозорців // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 33–39. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки трудового навчання
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв’язки -- міжпредметна компетенція -- трудове навчання -- робота з папером -- робота із природним матеріалом -- аплікація з ниток -- оригамі -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідається про те, що формувати в учнів міжпредметні компетентності можна через застосування технологій навчання, зокрема через використання на уроках міжпредметних зв’язків. Наведно приклади уроків із трудового навчання із використанням міжпредметниз зв’язків для учнів початкової школи.


Дод.точки доступу:
Дозорців, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2018/2
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. N 2
Зміст:
Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова. - С.1–3. - Бібліогр.: 6 назв.
Каракоз, С. Олександр Захаренко (1937–2001) / С. Каракоз. - С.4–7.
Піка, Т. Виховання духовно осмисленого патріотизму / Т. Піка. - С.8–9.
Козінцева, Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева. - С.10–13. - Бібліогр.: 7 назв.
Губарєва, С. Урок української мови у 2 класі / С. Губарєва. - С.14–15. - Бібліогр.: 7 назв.
Гуцалюк, Т. Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу" / Т. Гуцалюк. - С.15–17. - Бібліогр.: 4 назви.
Билиця, І. Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного читання у 4 класі / І. Билиця. - С.17–20.
Романь, Н. Чекаємо весну : (урок позакласного читання, 2 клас) / Н. Романь. - С.20–23.
Тарнавська, С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра / С. Тарнавська. - С.24–28. - Бібліогр.: 10 назв.
Шишова, О. Спрощення таблиці множення / О. Шишова. - С.29–33.
Ковальчук, Л. Цікаві задачі не для ледачих / Л. Ковальчук. - С.33–36.
Кацубо, Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі / Я. Кацубо. - С.37–39.
Філіпінко, Л. Формування екологічної свідомості у молодших школярів : (позакласний захід у 1 класі) / Л. Філіпінко. - С.40–41.
Дробчак, Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Я. Дробчак. - С.41–44.
Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків / К. Балютіна. - С.45–46.
Грошева, О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів / О. Грошева. - С.47–49. - Бібліогр.: 5 назв.
Кириленко, В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / В. Кириленко. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв.
Марченко, Н. КЛЮЧ до читання / Н. Марченко. - С.54–57.
Висоцька, Л. Тепло татусевих долонь : (виховний захід, 3-й клас) / Л. Висоцька. - С.58–60.
Авдусенко, Л. Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко. - С.61. - Бібліогр.: 2 назви.
Петрина, А. Світла зірка Лесі Українки / А. Петрина. - С.62.
Гринишак, Я. Шануймо рідне / Я. Гринишак. - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.036.5:62/64](477)
Д 75


    Дробчак, Я.
    Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Ярослава Дробчак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 41–44. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток творчих здібностей учнів
   Початкова школа--уроки трудового навчання

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- творчі компетентності -- трудове навчання -- пізнавальний інтерес -- творча діяльність -- творча особистість -- робота з папером -- методика викладання -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про те, що формування творчих компетентностей учнів на уроках трудового навчання зумовлене реалізацією не тільки відповідного оновлення змісту освіти, а й відповідних методів та технологій навчання. Подано приклад уроку з трудового навчання на тему: "Оригамі" для учнів 2 класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: Д199251/2018/8
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Богуш, Алла. Василь Сухомлинський у вимірі століття : До 100-річчя від дня народження В. Сухомлинського / Алла Богуш. - С.2
Богуш, Алла. Творення Людини : батьківська педагогіка Василя Сухомлинського / Алла Богуш. - С.3-5
Бех, Іван. Плекаємо особистість. Заповіти Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.6-8
Нерянова, Світлана. Про тарифний розряд. Про атестацію / Світлана Нерянова, Олена Швачова. - С.9
Брежнєва, Олена. Математичний розвиток дітей у світлі ідей "Школи радості" / Олена Брежнєва. - С.10-13
Камінська, Олена. Гімнастика для душі / Олена Камінська. - С.14-17
Михайлова, Ірина. Сила родини - в любові : робота з дітьми старшої групи за твором В. Сухомлинського "А серце тобі нічого не казало?" / Ірина Михайлова, Світлана Медведєва. - С.18-19
Тоцька, Тетяна. Філософія для дітей та дорослих : за творами В . Сухомлинського / Тетяна Тоцька . - С.20-23
Смольникова, Галина. Виховуємо патріотичні почуття змалку. Українська народна іграшка / Галина Смольникова. - С.24-27
Слєба, Надія. Вогнегривий коник : заняття з фізкультури для дітей середньої групи за мотивами однойменного твору В. Сухомлинського / Надія Слєба. - С.28-29
Миколаєнко, Ліана. Грибочки для білочки : заняття з оригамі для дітей старшоїї групи / Ліана Миколаєнко. - С.30-31
Бурлака, Тетяна . Фетрові помічники : посібники для дітей від 3-до 5 років / Тетяна Бурлака. - С.32-33
Журлакова, Юлія. Стартував міжнародний проект, присвячений цінностям дошкільної освіти / Юлія Журлакова. - С.34-36
Бикадорова, Олена. Театр етичних мініатюр : інсценівки для дітей старшої групи за творами В. Сухомлинського / Олена Бикадорова. - С.37-40
Яка ж то насолода - "уроки у природі"! : фотоконкурс "Наші діти". - С.3 обкладинки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Миколаєнко, Ліана
    Грибочки для білочки : заняття з оригамі для дітей старшоїї групи [Текст] / Ліана Миколаєнко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--ручна праця
Кл.слова (ненормовані):
образотворчість -- дрібна моторика -- заняття з оригамі для дітей -- діти старшого дошкільного віку
Анотація: Подано розробку заняття з оригамі для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей виготовляти грибочки в техніці оригамі; закріплювати вміння складати папір у різних напрямках; розвивати дрібну моторику, пам'ять, увагу; виховувати дбайливе ставлення до природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Плужник, О.
    Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи [Текст] : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / О. Плужник // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 61–66. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта--STEM-освіта
Кл.слова (ненормовані):
steam-освіта -- мейкерство -- оригамі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Косарева, Ірина
    Паперові дива : майстер-клас для педагогів [Текст] / Ірина Косарева // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- рукоділля -- паперові техніки -- образотворчість -- техніка оригамі -- майстер-клас для педагогів
Анотація: Подано конспект майстер-класу, мета якого - розширювати та поглиблювати знання учасників про різноманітні паперові техніки образотворчості: оригамі, квілінг, скрапбукінг, витинанки, про розмаїття видів паперу для роботи; вправляти у виготовленні поробок у техніці оригамі за інструкцією та схемою.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Киба, Світлана .
    Математика та мистецтво паперопластики [Текст] / С. Киба // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2022. - N 4/6. - С. 19-22.
Рубрики: Викладання математики в школі--ігри, завдання, сценарії
Кл.слова (ненормовані):
бінарні уроки (математика та мистецтво паперопластики) -- оригамі -- навчання геометрії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)