40
Н 34


    Макєдонова, Ольга Дмитрівна.
    Механізми творення оказіоналізмів у сучасних англомовних рекламних текстах [Текст] / О. Д. Макєдонова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 1. - С. 63-66
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: англійська мова--термінологія
   мова реклами

Кл.слова (ненормовані):
рекламний дискурс -- основоскладання


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)