22.3р
П11


    Піскун , Олександра Василівна.
    Методичні засади використання якісних задач в умовах особистісно-зорієнтованого навчання фізики в загальноосвітній школі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія навчання фізики / О. В. Піскун ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 19 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 22.3р
Рубрики: викладання фізики
   автореферати дисертацій--фізика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
особистісно-зорієнтоване навчання -- задачі з фізики -- індивідуальні особливості учнів


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

83.3(4УКР)р10
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 35-38. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

Кл.слова (ненормовані):
феноменальне -- рівні феноменальної виразності -- образ-персонаж -- градація -- художня роль -- особистісно-зорієнтоване навчання -- опрацювання тексту
Анотація: У статті накреслено окремий спосіб вивчення образів-персонажів на основі особливостей їх феноменалізації. Автор матеріалу розкриває потенціал такого підходу для активізації особистісного сприйняття учнями літературних героїв, демонструє це на матеріалі конкретних художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий




    Савельєва, Н. В.
    Школа партнерства як модель ефективної взаємодії всіх учасників освітнього процесу [Текст] / Н. В. Савельєва, О. В. Бендерська, М. О. Федорець // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 25/27. - С. 64-80.
Рубрики: освіта в Україні
Кл.слова (ненормовані):
школа партнерства -- психолого-педагогічний супровід -- інформаційне суспільство -- особистісно-зорієнтоване навчання


Дод.точки доступу:
Бендерська, О. В.; Федорець, М. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бондаренко, Юрій.
    Особистісно зорієнтоване навчання: методико-літературні аспекти [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2021. - N 2. - С. 2-8. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--особистісно зорієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-зорієнтоване навчання -- діалогізм -- навчальний процес -- самоактуалізація -- саморозвиток -- аналіз літературного матеріалу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)