К 93 Курбатов, Сергій. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / Сергій Курбатов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 103-110 : табл. - Бібліогр.: 25 назв. Рубрики: Вища освіта--університетська освіта--моделі, 21 ст. університети--рейтинги Кл.слова (ненормовані): модель університету -- міжнародні рейтинги -- університетські рейтинги -- критерії -- індикатори -- оцінка університетської діяльності -- університетська освіта Анотація: У статті розглядаються можливості побудувати ідеальні моделі університетської освіти XXI сторіччя, спираючись на критерії та індикатори, у відповідності з якими оцінюють ефективність університетської діяльності провідні міжнародні рейтинги. Так, Шанхайський рейтинг легітимує науково-дослідницьку модель, рейтинги Таймс та QS - статусно-маркетингову, а рейтинг Вебометрикс - модель віртуальної присутності університету. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |