Г 75 Грабовий, Андрій. Підготовка майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 54-56. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти майбутній вчитель хімії Кл.слова (ненормовані): хімічні експерименти -- аудиторна робота -- позааудиторна робота -- зміст підготовки вчителів -- модульне навчання -- педагогічні тести Анотація: У статтті представлено технологію підготовки майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах, її структуру та концептуальну основу. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Васьківська, Галина. Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Тестування--оцінювання--старшокласники Людинознавство--курс за вибором--тестування Кл.слова (ненормовані): тести -- педагогічні тести -- тестові завдання -- оцінювання -- людинознавство -- старшокласники -- система знань про людину Анотація: У статті розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться. що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвивається ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. автор ознайомлює читача з розробленим курсом за вибором "Людинознавство" (10-11 кл.), у якому використовуються тести як засіб вимірювання знань учнів. Водночас визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |