74
Г 75


    Грабовий, Андрій.
    Підготовка майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 54-56. . - ISSN 0131-6788
ББК 74 + 24
Рубрики: Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти
   майбутній вчитель хімії

Кл.слова (ненормовані):
хімічні експерименти -- аудиторна робота -- позааудиторна робота -- зміст підготовки вчителів -- модульне навчання -- педагогічні тести
Анотація: У статтті представлено технологію підготовки майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах, її структуру та концептуальну основу.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)




    Васьківська, Галина.
    Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.8
Рубрики: Тестування--оцінювання--старшокласники
   Людинознавство--курс за вибором--тестування

Кл.слова (ненормовані):
тести -- педагогічні тести -- тестові завдання -- оцінювання -- людинознавство -- старшокласники -- система знань про людину
Анотація: У статті розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться. що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвивається ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. автор ознайомлює читача з розробленим курсом за вибором "Людинознавство" (10-11 кл.), у якому використовуються тести як засіб вимірювання знань учнів. Водночас визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)