Кодлюк, Я. Підручник для початкової школи : психолого-педагогічні основи побудови [Текст] / Я. Кодлюк> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N10. - С. 39-43 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--підручники--побудова підручника Кл.слова (ненормовані): Засвоєння матеріалу -- побудова підручника -- початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-49 Черненко, Г. Особливості побудови змісту підручників для початкової школи в Україні (1920-1933 роки) [Текст] / Г. Черненко> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 12. - С. 62-65 Рубрики: Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1933 рр. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): побудова підручника -- зміст підручника -- початкова школа Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Г 96 Гусельцева, М. С. Систематизация психологического знания посредством метатеоретического анализа / М. С. Гусельцева> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 1. - С. 156-159. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--рецензія Кл.слова (ненормовані): психологічні знання -- метатеоретичний аналіз -- побудова підручника -- психологічне пізнання -- "коло пізнання" -- рецензія на підручник Анотація: У статті міститься рецензія на підручник "Курс загальної психології" П.А. М'ясоїда. Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) |