Кодлюк, Я.
    Підручник для початкової школи : психолого-педагогічні основи побудови [Текст] / Я. Кодлюк // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N10. - С. 39-43 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Початкова школа--підручники--побудова підручника
Кл.слова (ненормовані):
Засвоєння матеріалу -- побудова підручника -- початкова школа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Ч-49


    Черненко, Г.
    Особливості побудови змісту підручників для початкової школи в Україні (1920-1933 роки) [Текст] / Г. Черненко // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 12. - С. 62-65
ББК 74
Рубрики: Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1933 рр.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
побудова підручника -- зміст підручника -- початкова школа


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


88
Г 96


    Гусельцева, М. С.
    Систематизация психологического знания посредством метатеоретического анализа / М. С. Гусельцева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 1. - С. 156-159. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--рецензія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні знання -- метатеоретичний аналіз -- побудова підручника -- психологічне пізнання -- "коло пізнання" -- рецензія на підручник
Анотація: У статті міститься рецензія на підручник "Курс загальної психології" П.А. М'ясоїда.


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)